English

رئیس مجلس شورای اسلامی:

کمیسیون صنایع مجلس بر روند تصمیم‌گیری‌ها و فرآیند امداد رسانی در طبس نظارت دارند

محمدباقر قالیباف تاکید کرد: کمیسیون صنایع مجلس و دکتر نیکزاد به عنوان نمایندۀ ویژۀ اینجانب بر روند تصمیم‌گیری‌ها و فرآیند امداد رسانی در طبس نظارت دارند

کمیسیون صنایع مجلس بر روند تصمیم‌گیری‌ها و فرآیند امداد رسانی در طبس نظارت دارند
به گزارش خبرگزاری موج

،  رئیس مجلس شورای اسلامی  در نطق پیش از دستور با تسلیت حادثه انفجار معدن طبس گفت: حادثۀ معدن طبس  عمیقاً قلب ما و ملت شریف ایران را  به درد آورده است.  هیچ کارفرما یا مسئولی حق ندارد  هر سطحی از  حوادث دردآور این چنینی را  اقتضای کار و یا  غیرقابل اجتناب بداند. کمیسیون صنایع مجلس و جناب آقای  دکتر نیکزاد به عنوان نمایندۀ ویژۀ اینجانب  به همراه نمایندۀ مردم شریف طبس در میدان ،  بر روند تصمیم‌گیری‌ها  و فرآیند امداد رسانی  نظارت نموده  و گزارشی دقیق  از علل وقوع حادثه تهیه خواهند کرد. بدون کوچکترین مماشات در این زمینه  به نمایندگان ملت  و مردم شریف ایران  گزارش خواهیم داد.

وی افزود: آیین نامۀ ایمنی در معادن  مصوب سال ۹۱ زینتی و صوری نیست  و باید مو به مو  و با دقت  رعایت شود مجلس و قوۀ قضائیه  پاسدار رعایت قانون هستند  و در این زمینه  سختگیرانه برخورد خواهند کرد. 

قالیباف تاکید کرد: حق اولیۀ کارگر،  کار در شرایط ایمن و استاندارد است  و هیچ بهانه ای برای زیر پا گذاشتن این حق مسلم  وجود ندارد.  به خانواده‌های عزیز معدنچیان جانباخته  صمیمانه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه