English

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به خبرگزاری موج؛

جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از لبنان در نبرد با رژیم صهیونیستی دریغ نمی کند

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب روابط قوی با لبنان در این شرایط سخت ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، خود را در کنار دولت، ملت و مقاومت لبنان می‌بیند و حمایت قاطع خود را از لبنان دریغ نخواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از لبنان در نبرد با رژیم صهیونیستی دریغ نمی کند

ناصر کنعانی درباره احتمال ورود جمهوری اسلامی ایران به جنگ لبنان در حمایت از حزب‌الله در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: اول آنکه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان عملی متجاوزانه، شرورانه و ناقض فاحش مقررات حقوق بین‌الملل، حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان است. دوماً رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان مرتکب نقض سازمان یافته حقوق بشر شده و مبادرت به کشتار جمعی لبنانی‌ها و شهروندان این کشورکرده است. بمباران گسترده مناطق مسکونی و کشتار بی‌رحمانه شهروندان ساکن در جنوب لبنان، مصداق روشنی از جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است این یک وظیفه و تکلیف برای جامعه جهانی است که از لبنان، مردم و دولت آن کشور در مقابل متجاوز حمایت کند. جمهوری اسلامی ایران در چارچوب روابط قوی با لبنان در این شرایط سخت ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، خود را در کنار دولت، ملت و مقاومت لبنان می‌بیند و حمایت قاطع خود را از لبنان دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین در مورد اتهام ترامپ به جمهوری اسلامی ایران در موورد هک اسناد ستاد انتخاباتی خود و سپس سپردن آنها به تیم کامالا هریس گفت:  ما این ادعاهای بی‌اساس را مطلقا تکذیب می‌کنیم. واضح است که اهداف و انگیزه های سیاسی و انتخاباتی در ورای طرح این گونه اتهامات پوچ نهفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه