English

وزیر امور خارجه ایران خواستار برگزاری فوری نشست سران کشورهای اسلامی شد

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور دبیرکل حزب الله لبنان، خواستار برگزاری فوری نشست اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی شد.

وزیر امور خارجه ایران خواستار برگزاری فوری نشست سران کشورهای اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار فوری «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، بر مسئولیت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان تاکید کرد.

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای تایید کرد «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با اشاره به جنایات ضدبشری و وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت گفت، حمله دیروز رژیم صهیونیستی به مناطق پرازدحام بیروت با استفاده از بمب‌های بزرگ سنگرشکن مصداق بارز جنایت علیه بشریت است و متاسفانه نهادهایی مانند شورای امنیت سازمان ملل فاقد اراده لازم برای مقابله و توقف جنایات رژیم صهیونیستی هستند و آمریکا نیز به‌صورتی همه‌جانبه از این رژیم حمایت سیاسی و تسلیحاتی می‌کند.

عراقچی همچنین ضمن اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، بر مسئولیت کشورهای اسلامی و به‌ویژه سازمان همکاری اسلامی تاکید و خواستار برگزاری فوری نشست اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی شد.

وزیر امور خارجه ایران در پایان تاکید کرد این اولین بار نیست که مقاومت یکی از رهبران برومند خود را از دست می دهد و مطمئنا مسیر مقاومت محکم‌تر و با صلابت تر ادامه خواهد یافت.

حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی هم در این ملاقات ضمن اشاره به تداوم تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل در منطقه و محکومیت آن و همچنین خطیر بودن شرایط، گفت درخصوص برگزاری نشست اضطراری سران با کشورهای عضو مشورت های فوری را انجام داده و اقدام مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه