English

در تجمع مردم تهران در میدان فلسطین عنوان شد؛

درخواست مردم از سپاه و ارتش برای دادن پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی

مردم تهران در تجمع ضد تروریستی که در میدان فلسطین برگزار شد از سپاه و ارتش خواستار پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

درخواست مردم از سپاه و ارتش برای دادن پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، مردم تهران دقایقی پس از اطلاع از تایید خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با حضور در میدان فلسطین از سپاه و ارتش خواستار پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

مردم بر این اعتقاد هستند که راه پرافتخار ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و به برکت خون پاک این شهید رژیم سفاک و کودک کش نابود خواهد شد. 

این رژیم کودک کش با عملکرد خود نشان داده است که  تروریسم در ذاتش بوده همانگونه که بسیاری از رهبران سازمان‌های فلسطینی توسط دستگاه‌های امنیتی اسرائیل ترور شده‌اند.

اگرچه شهادت سیدحسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت را مصیبت عظما است اما به برکت و عظمت خون این شهید والامقام هزاران مبارز دیگر از نقاط مختلف جهان سر بر آورده و خاک اسرائیل را به توبره خواهند کشید.

پس از  شهادت سیدحسن نصرالله راه او با همان قدرت و قوت ادامه خواهد داشت و شاهد آن خواهیم بود که فرماندهان دیگر با تمام قدرت راه‌ ایشان را ادامه خواهند داد و مسلمانان جهان با اتحاد خود، انتقام خون سید حسن نصر الله را از رژیم جعلی خواهند گرفت.

شهادت دبیرکل حزب الله لبنان نشان داد که مسلمانان در تمام نقاط جهان صرف نظر از حکام خود، دوستدار و محب سیدحسن نصرالله هستند و می‌دانند که‌ ایشان خط مقدم جبهه مقاومت علیه کفار بوده و راه‌ایشان تا نابودی کامل این رژیم جنایتکار ادامه خواهد یافت.

همانگونه که در بیانیه سازمان مستحکم حزب‌الله بود این سازمان قوی‌تر از گذشته در صحنه خواهد بود و تا کوتاه کردن دست غاصبان قدس از پای نخواهد نشست. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه