English

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

اختلاف در بین رژیم صهیونیستی/ موضع آمریکا و فرانسه پس از "وعده صادق ۲" تغییر کرد

معاون مراسم و امور استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هنوز اولین موشک اصابت نکرده صدای اختلاف از درون رژیم صهیونیستی شنیده می شود، گفت: اگرچه برای روحیه دهی فعالیت هایی دارند اما موجی از اعتراض ها شنیده می شود.

اختلاف در بین رژیم صهیونیستی/ موضع آمریکا و فرانسه پس از "وعده صادق ۲" تغییر کرد

حجت الاسلام عرب انصاری معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج پیرامون موضوع حملات وعده صادق ۲، اظهار داشت: پس از شهادت مظلومانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ایران اعلام کرد که وعده صادق ۲ را عملی خواهد کرد اما شرایطی پیش آمد که تحقق این وعده با تاخیر روبرو شد، با شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله شرایط برای این وعده محقق شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته رزمندگان دلاورمند سپاه با ۲۰۰ موشک تل آویو را مورد حمله قرار دادند، افزود: مکانی مورد حمله قرار گرفت که حریم امن رژیم صهیونیستی بود و بر این باور بودند که گنبد آهنین در برابر هرگونه رسیدن موشک به آنها جلوگیری می کند، اما به فضل الهی اهداف از پیش تعیین شده مورد حمله قرار گرفت و فرماندهان نظامی از کلیات راضی و حملات را موفقیت آمیز عنوان کردند.

معاون مراسم و امور استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این حملات دل همه مردم طرفدار مقاومت از جمله ایران، لبنان، فلسطین، یمن و همه کشورهای دوست را شاد کرد و واکنش های خوبی از این عملیات موفق که سبب نمایش اقتدار ما شد، دریافت کردیم.

حجت الاسلام عرب انصاری تصریح کرد: رژیم سفاک صهیونیستی نشان داد که فقط با تبلیغات و جنگ روانی زنده است اما اراده ما سبب شده هیمنه ای که برای خود ساخته بود در هم شکند و نیروهای خط مقاومت نیز روحیه ویژه ای گرفتند؛ همچنین شاهد این بودیم که  مردم غزه پس از یک سال شب گذشته به شادی پرداختند.

وی با بیان اینکه هنوز اولین موشک اصابت نکرده صدای اختلاف از درون رژیم صهیونیستی شنیده می شود، خاطرنشان کرد: اگرچه برای روحیه دهی فعالیت هایی دارند اما موجی از اعتراض ها شنیده می شود.

معاون مراسم و امور استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: آنچه باعث غرور ما می شود این است که بدون اتکا به هیچ یک از قدرت های پوشالی تنها متکی به ایمان و دانش توسط دلسوزانی مانند شهید طهرانی موفق شدیم از کشور، نظام و انقلابمان مقتدرانه دفاع کنیم.

حجت الاسلام عرب انصاری عنوان کرد: این اولین اقدام ایران بود، امیدواریم رژیم صهیونیستی  شعور نظامی و اجتماعی را داشته باشد و این سیلی آن را سر جایش بنشاند.

وی در خصوص وظایف فعالین فرهنگی در پسا حمله ای که صورت گرفت، افزود: شناخت واقعی و تبیین حمله ای که صورت گرفت طبیعتا بر عهده فعالین فرهنگی، اهل نظر و اهل قلم است، این نیروهای تبلیغی با نگاه عمیق این حادثه را بازتعریف کنند چرا که این حمله محورهای قابل بحث بسیاری دارد؛ دشمن با همین تبلیغات زنده مانده است اما باید این اقتدار پوشالی تبیین شود.

معاون مراسم و امور استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در هیچ شرایطی نباید وحدت و انسجام خود را از دست دهیم، گفت: در حوادث اخیر شاهد بودیم که شهدا نه تنها محور مقاومت بلکه محور وحدت بودند، خون مطهر شهید سلیمانی، ابومهدی مهندس، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله زمینه ساز وحدت شیعه، سنی و محور مقاومت بودند.

حجت الاسلام عرب انصاری با عنوان اینکه رها کردن موشک بر سر آدم ها ساده است، بیان کرد: این مسئله مهم است که ما به پایگاه های نظامی که به کشتن و به شهادت رساندن افراد بی گناه استفاده می کردند حمله کردیم اما آنها بیمارستان هایی را مورد حمله قرار می دهند که مورد تایید هیچ یک از قوانین دنیا نیست.

وی با عنوان اینکه شاهد آن بودیم که پس از این حمله موضع آمریکا و فرانسه تغییر کرد، افزود: نیروهای فرهنگی باید جامع بتوانند همه ابعاد و زوایای این حمله را برای آگاهی رسانی تبیین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه