English

ایران تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن تداوم جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در لبنان و فلسطین، سیاست ناامن‌سازی منطقه را که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی خواند.

ایران تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تداوم جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در لبنان و فلسطین ازجمله حمله به مسجدی در دیرالبلح در نوار غزه که آوارگان بی‌پناه را در خود جای داده بود و حمله‌های هوایی به ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآوری کرد: حمله‌های روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی با تسلیحات اهدایی آمریکا، علیه اماکن مقدس، مدارس، مساجد و مجموعه‌های درمانی در فلسطین و لبنان، اذهان عمومی را به یاد جنایت‌های داعش می‌اندازد؛ کشتار غیرنظامیان و تخریب اماکن و زیر ساخت‌های غیرنظامی، بخش جدایی‌ناپذیر اندیشه‌های صهیونیسم و تکفیر است.

بقائی در ادامه اظهار کرد: استمرار سیاست ترور و کشتار جمعی علیه ملت مظلوم فلسطین که از خانه و کاشانه خود آواره و در عبادت‌گاه‌ها، مراکز فرهنگی و درمانی پناه گرفته‌اند، مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و شایسته است جامعه جهانی با هیتلر عصر جدید یعنی نتانیاهو و سران جنایت‌کار رژیم صهیونیستی، برخورد جدی و موثر کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآوری کرد: سیاست ناامن‌سازی منطقه که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی است و بی‌عملی در برابر این جنایت‌ها پیامدهای غیرقابل جبرانی برای همه کشور‌های منطقه و فراتر از آن خواهد داشت.

بقائی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر از همه کشور‌های جهان به‌ویژه کشور‌های مسلمان می‌خواهد که از هر طریق ممکن و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در اختیار دارند، ضمن ارسال کمک‌های بشردوستانه فوری به مردم بی‌پناه و آواره در غزه و لبنان، با سیاست ترور و ناامن‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه