English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

رژیم صهیونیستی با گسترش دایره جنگ نابودی خود را تسریع می کند

روح الله نجابت گفت: حضور زمینی رژیم صهیونیستی در لبنان هم آنقدری که بازنمایی رسانه ای دارد، در عمل گسترده و مؤثر نیست. هرچه این رژیم دایره جنگ را برای خودش گسترده تر کند و با جبهه های بیشتری از حوزه مقاومت درگیر شود، حتماً این به ضررش خواهد بود و تبدیل به باتلاقی برای این رژیم می شود.

رژیم صهیونیستی با گسترش دایره جنگ نابودی خود را تسریع می کند

روح الله نجابت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره رویکرد اروپایی ها به تقابل بین اسرائیل و جمهوری اسلامی ایران و تأثیر آن بر شروع مذاکرات هسته ای به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: موضوعات در حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی بهم پیوسته است و نمی توان انتظار داشته باشیم آنچه که در این حوزه ها  برای خودمان به عنوان خط قرمز قلمداد می کنیم، در جایی از آنها کوتاه بیاییم و در جایی محکم بایستیم. اگر موضوع منطقه برای ما از جهات مختلف اهمیت دارد طرف های غربی هم باید بپذیرند که به این خطوط قرمز ما احترام بگذارند. اگر قرار است در موضوع هسته ای اتفاقات جدیدی بیافتد طرف غربی نمی تواند انتظار داشته باشد حمایتش از رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایتکارانه اش را روز به روز افزایش دهد ولی از ما بخواهد در حوزه هایی که خط قرمز ماست، کوتاه بیاییم و بعد هم انتظار شکل گیری یک تعامل سازنده را داشته باشد.

نماینده مردم شیراز افزود: اگر بنای تعامل ما سازنده باشد که این چنین هست، انتظار متقابل وجود دارد که طرفهای غربی به حقوق ما احترام بگذارند و با دشمنی که به خودش جرات می دهد در خاک ما عملیات تروریستی انجام می دهد، قاطعانه برخورد کنند تا ما احساس کنیم که این به نوعی حس نیت اروپایی هاست.

وی تصریح کرد: عقل حکم می کند اگر امنیت ملی ما از طرف کسانی که مدعی تأمین امنیت برای نظام جهانی هستند، زیر سوال برود نباید انتظار داشته باشند ما سکوت کنیم. ارزیابی من هم قطعی بودن پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق ۲ نیست. ممکن است اسرائیلی ها دست به حماقتی بزنند که احتمال دارد این کار محدود و قابل اعتنا و توجه نباشد و ممکن است اقدامات جدی تری انجام دهند، در این صورت این اقدام حتماً آغازی بر تسریع نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نجابت همچنین بیان کرد: حضور زمینی رژیم صهیونیستی در لبنان هم آنقدری که بازنمایی رسانه ای دارد، در عمل گسترده و مؤثر نیست. نکته مهم اینکه هرچه رژیم صهیونیستی دایره جنگ را برای خودش گسترده تر کند و با جبهه های بیشتری از حوزه مقاومت درگیر شود، حتماً این به ضررش خواهد بود و تبدیل به باتلاقی برای این رژیم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه