English

خطیب نماز جمعه تهران:

دلگرمی جبهه جهاد به شهید سید حسن نصرالله بود

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، گفت: در جبهه مقاومت مردم قهرمان غزه و لبنان فردی را از دست دادند که چراغ و مشغل و باعث دلگرمی جبهه جهاد بود.

دلگرمی جبهه جهاد به شهید سید حسن نصرالله بود
به گزارش خبرگزاری موج

، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: تقوا دژ و سنگر، حفاظ، آبرو و نور است. آدم بی تقوا ملاحظه خداوند را نمی‌کند، اما انسان با تقوا هر فکر، ذکر، کار، ترک کاری را که می‌خواهد انجام دهد، خداوند را ملاحظه می‌کند.

وی افزود: مسئله تبلیغ و به تعبیر رهبر انقلاب جهاد تبیین، از مهم‌ترین عرصه‌های جهاد و مبارزه است و همه انبیا از این سنگر، حرکت خودشان را آغاز کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمعه نصر در شرایطی در مصلی حضور پیدا کردند که شرایط نگرانی و تهدید بود، بعد از شهادت یک علمدار و افتادن یک علم و داغدار شدن امتی، مجاهد و مقاوم و به پا خاسته در برابر استکبار با رفتن این علمدار، برخی‌ها روحیه خود را باخته بودند و متزلزل شده بودند.

وی در ادامه گفت: در جبهه مقاومت مردم قهرمان غزه و لبنان فردی را از دست دادند که چراغ و مشغل بود، قهرمان بود و در مدیریت بدون بدل و جایگزین بود. او کارآزموده و انسان والا از نظر خصوصیات ذاتی بود و به تعبیر رهبری، عصاره فضائل لبنان و خار چشم دشمن و باعث دلگرمی جبهه جهاد بود.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه