English

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام :

کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین خاطر نشان کرد: ما همچون همه آزادگان جهان جنایات صهیونیستها را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم که جبهه مقاومت به نصرت الهی انشاالله پیروز خواهد شد.

کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از  مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی در سخنان پیش از دستور امروز صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت : به دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهور به مناسبت اولین حضورشان درصحن مجمع خوش آمد می گوییم حضور ایشان و شرکت در مباحث جلسات، فرصت مغتنمی است. امیدواریم اعضا مجمع از آراء و نظرات ایشان در جلسات استفاده کنند و همچنین مباحثی که اعضای محترم عنوان می کنند برای ایشان قابل استفاده باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام شهید نیلفروشان گفت : از خداوند متعال می خواهیم که مقامات عالی این شهید را عالیتر گرداند. شهدا به تعبیر زیبا و عمیق قران کریم، "عند ربهم یرزقون" هستند و این نشانگر مراتب و مقاماتی است که شهدا دارند.

آیت الله آملی لاریجانی در تجلیل از مقام شهید به روایتی از زید بن علی از پدران بزرگوارش از رسول الله (ص) که در تهذیب شیخ طوسی اعلی الله مقامه نقل شده است، اشاره کرد. در این روایت آمده است که خداوند متعال به شهید هفت ویژگی (خصلت) عنایت می کند. ویژگی هفتم که شهید به آن مزین است، نظر به وجه الله است که این نظر برای هر پیامبری و شهیدی مایه آرامش است. السابعة أن ینظر فی وجه الله و إنها لراحة لکل نبی و شهید . 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات وحشیانه روزهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان، افزود: امروز رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در غزه و لبنان مرتکب می شود در واقع خود را جزو جنایتکاران بزرگ تاریخ درج کرده است.

وی افزود: این رژیم بیش از چهل هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده و مرتکب جنایات فجیع جنگی شده است و بزرگان حزب الله را خصوصاً شهید عزیز بزرگوار، قهرمان جهان اسلام، سید حسن نصرالله را که نوری بود برای مسلمین و خصوصا شیعیان، به شهادت رساندند. 

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایات افزود: متأسفانه آمریکایی ها، انگلیسی ها و برخی از کشورهای اروپایی در این جنایات شریکند و همه گونه حمایت تسلیحاتی، مالی و سیاسی از این رژیم کودک کش به عمل می آورند.

وی با تقبیح حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی ادامه داد: فعلا شأن آمریکایی ها این است که هر قطعنامه ای که در شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب می شود را وتو کند. آیا این شأن یک کشور مدعی دفاع از آزادی و حقوق بشر است؟! شعار روسای جمهور آمریکایی این است که ارزشهای آمریکایی را ترویج و از آن دفاع می کنند؛ باید گفت لعنت بر این ارزش های آمریکایی ، که این گونه از ظالمین و جنایت کاران حمایت می کند. این چه ارزشی است که باید از رژیمی که بیش از چهل هزار کودک، زن، پیر و جوان را اینگونه به خاک و خون می کشاند، حمایت کرد؟ رژیم خبیثی که از تخریب بیمارستان ها، مدارس، مساجد ابایی ندارد و امدادگرانی که برای کمک رسانی آمده اند را به شهادت می رساند. 

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین خاطر نشان کرد: ما همچون همه آزادگان جهان این جنایات را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم که جبهه مقاومت به نصرت الهی انشاالله پیروز خواهد شد.

 وی با ابراز قدردانی از برگزاری نمازجمعه نصر گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر حضور حکیمانه و عزتمندانه در نماز جمعه و دفاع جدی و تمام عیار از محور مقاومت و بیان استدلال قاطع برای ادامه مقاومت و دفاع مشروع، تشکر می کنیم.  

 وی ادامه داد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت پیروز خواهد شد این وعده الهی است. امروز شاهدیم که در لبنان، محور مقاومت با عده و عُده اندک ، چگونه در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی مقاومت می کند و ان شاالله در کل جبهه مقاومت این پیروزی حاصل خواهد شد.

  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با خطاب قرار دادن سران کشور های اسلامی گفت: امروز سران کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و فراموش نکنند که در دو جنگ سالهای گذشته، رژیم صهیونیستی چه مقدار از سرزمینهای آنها را غصب کردند! اما امروز محور مقاومت در برابر آنها سپر شد. کشورهای اسلامی باید قدر این مقاومت را بدانند و یک جبهه متحد علیه این رژیم فاسد صهیونیستی تشکیل بدهند و نگذارند که برادران آنها در لبنان ، غزه و در یمن تنها بمانند.

وی با تقدیراز ملت بزرگ ایران که همیشه مدافع جبهه مقاومت بوده، گفت: امیدواریم که در ادامه نیز چنین باشد و آرزو می کنیم که نصرت الهی که وعده قطعی الهی است هرچه زودتر به این عزیزان عنایت شود و ما ناظر و شاهد از بین رفتن غده سرطانی صهیونیستی در منطقه باشیم انشاالله .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه