English

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

طرح‌های آبرسانی روستاها را به منابع پایدار آب متصل می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روستا باید به عنوان مؤثرترین پایگاه تولیدی سرزنده بماند، نباید روستا ضعیف شود.

طرح‌های آبرسانی روستاها را به منابع پایدار آب متصل می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم افتتاح ۶۲ پروژه آبرسانی در سپاه عاشورا در تبریز با بیان اینکه از همه کسانی که در اتمام پروژه آبرسانی به روستاییان عزیز مشارکت داشتند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: طرح‌های آبرسانی به معنای اتصال روستاها به منابع پایدار آب است.

سردار نقدی گفت: اگر روستا ضعیف بشود، از جمعیت مولد به جمعیت مصرف کننده در حاشیه روستاها تبدیل شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامیداشت و تصریح کرد: تحولات منطقه ان‌شاءالله به پایان طاغوت‌ها ختم خواهد شد. امروز دنیا بیدار شده است، ما به اجماع جهانی برای حذف رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه تمام مؤلفه‌های قدرت استکبار از میدان دیپلماسی، تا عرصه تسلیحاتی و مالی در خدمت اسرائیل است، اما آنها درباره جبهه مقاومت که تنها بر توان خود تکیه دارد ناتوان هستند، یادآور شد: افکار عمومی باید آگاه باشد که یک انقلاب بزرگ جهانی و راهبردی در حال وقوع است که ان شاءالله پایان آن نابودی استکبار جهانی است.

سردارنقدی با تاکید بر اینکه پیروزی راهبردی محو و نابودی جبهه استکبار است، خاطرنشان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی به رغم تمام حمایت‌های جبهه استکبار قطعی است و ان‌شاءالله این پیروزی راهبردی به اذن خدا و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و با پشتیبانی بنیاد نیکوکاری و آب و فاضلاب استان انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه