English

همسر شهید رئیسی به خانوادۀ شهید سنوار پیام فرستاد

همسر شهید رئیسی به خانوادۀ شهید سنوار در پیامی نوشت: ما مفتخریم به‌عنوان خانواده «شهید رئیسی عزیز» به شما به‌خاطر سال‌ها صبر و مقاومت و همراهی با یکی از یگانه‌های دوران یعنی شهید سنوار درود و تبریک عرض کنیم.

همسر شهید رئیسی به خانوادۀ شهید سنوار پیام فرستاد
به گزارش خبرگزاری موج

، متن پیام همسر شهید رئیسی به خانوادۀ شهید یحیی سنوار به شرح زیر است:

ما مفتخریم به‌عنوان خانواده « شهید رئیسی عزیز» به شما به‌خاطر سال‌ها صبر و مقاومت و همراهی با یکی از یگانه‌های دوران یعنی شهید سنوار درود و تبریک عرض کنیم. شما خود خوب می‌دانید که راه شهیدان را تنها با شهیدان می‌توان ادامه داد و از این رو قرآن کریم می‌فرماید «و لاتحسبن‌الذین قتلوا فی‌سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.»

بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفۀ همۀ طرفداران حقیقت و عدالت است. بدون شک شهیدان و به خصوص رهبران شهید مقاومت که بهترین شاگردان پیامبران و بهترین مربیان بشرهستند، بیشتر از پیش جبهۀ حق‌طلبی و عدالتخواهی را مورد حمایت و عنایت قرار می‌دهند. 

آن‌ها بخاطر مقاماتی که نزد خداوند تعالی دارند، می‌توانند موجبات وحدت و توفیق روزافزون مجاهدان راه حق را فراهم کنند. پس بر ماست که سفارش شهیدان را فراموش نکنیم و فارغ از دسگاه هیاهوسازی امپراطوران دروغ یک‌دل و یک‌صدا به قرآن متعهدانه عمل کنیم تا در زمرۀ غافلین و ظالمین نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه