English

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

کمیسیون آموزش مجلس مسئله دانشجویان تعلیقی را مورد بررسی قرار می دهد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: هنوز کمیسیون به موضوع دانشجویانی که از تحصیل تعلیق شده اند، ورود پیدا نکرده اما حتماً این موضوع را ما با همان نگاه ارفاقی و رویکرد رافت مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار می دهیم.

کمیسیون آموزش مجلس مسئله دانشجویان تعلیقی را مورد بررسی قرار می دهد

محسن موسوی زاده درباره وضعیت شرکت های دانش بنیان ها به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: دانش بنیان ها موتور محرکه جهش تولید هستند و حضرت آقا در رابطه با تولید تأکید دارند و یکی از ارکانی که می تواند جهش تولید را عملیاتی سازد، همین دانش بنیانهاست. همه هم به این باور داریم و براین اساس هر جا کمبود و مشکلی وجود دارد، ما در مجلس آماده همکاری هستیم. اگر قانونی لازم به اصلاح دارد و یا مشکل نبود قانون وجود دارد، مجلس می تواند وارد عمل شود تا این مراکز هم توسعه یابند و هم تولید را به جایگاهی ارتقا دهند.

وی همچنین تصریح کرد: در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش، رئیس جمهور در هیئت دولت این قانون را امضا کردند و دستور هم صادر شده است. همه نمایندگان هم بر این مسئله مصر هستند که بازنشستگان دولت و نه فقط در حوزه آموزش و پرورش، همسان سازی حقوق را داشته باشند. ما همین این مطالبه را درک می کنیم و دنبال اجرای آن هستیم.

نماینده مردم اهواز خاطر نشان کرد: در خصوص دانشجویانی که از تحصیل تعیلق شده اند، فعلاً کمیسیون ورود نکرده است، اگر هم قرار این موضوع مورد مطرح شود قطعاً با نظر ارفاقی و همان رافت رهبری نسبت به سیاسیون، ما در کمیسیون مسئله دانشجویان را پیگیری می کنیم. با این حال ما حتماً این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه