English

مدیرعامل بانک رسالت:

گروه انتخاب نمونه‌ای از جهش تولید، مشارکت مردمی و پیشرفت در سایه مدیریت کارآمد

مدیران و دبیران سازمان‌های رهیاری «انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی» به همراه جمعی از مدیران بانک قرض‌الحسنه رسالت از برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های گروه انتخاب بازدید کردند.

گروه انتخاب نمونه‌ای از جهش تولید، مشارکت مردمی و پیشرفت در سایه مدیریت کارآمد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک رسالت و رئیس هیئت امنای انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: گروه انتخاب با انگیزه‌ای بالا و مدیریت کارآمد و کارکنان خوب، یک اسوه‌ و نمونه کامل برای تولیدکنندگان ایرانی به حساب می‌آید.

وی گفت: اگر کسی هر ماه و حتی هر روز از گروه انتخاب بازدید کند، تحقق شعار سال را هم از بُعد جهش تولید و هم از نظر مشارکت مردمی و پیشرفت بخش خصوصی، به وضوح مشاهده خواهد کرد.

وی افزود: هر فردی که مدعی بی‌اهمیتی به بانوان در کشور است باید یک بار از این شرکت بازدید کند تا شاهد مجموعه‌ کاری مفید و آبرومند برای بیش از ۳۰۰ زن ایرانی باشد.

ابراهیم مسکین دبیر انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی نیز با اشاره به اینکه در گروه انتخاب همه چیز مردمی است، تصریح کرد: از فعالیت کارگران و کارکنان تا مدیران و بنیان‌گذاران گروه‌ انتخاب، می‌توان با تمام وجود موفقیت و ارزش‌آفرینی بخش خصوصی و تحقق شعار سال را حس کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه