English

برگزاری همایش گفتمان تصویری گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت در ذوب آهن اصفهان

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت به صورت گفتمان تصویری از محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان ها و چندین سازمان و واحد صنعتی از جمله در سالن تشریفات روابط عمومی ذوب آهن اصفهان چهارشنبه 6 تیر ماه برگزار شد .

برگزاری همایش گفتمان تصویری گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت در ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در این مراسم که توسط شورای فرهنگی و با حضور جمعی از مدیران ، کارکنان و بسیجیان شرکت برگزار شد ، دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در سخنانی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به اهمیت حادثه غدیر خم و انتخاب مولی الموحدین حضرت علی علیهم السلام به جانشینی پیامبر عظیم الشان اسلام پرداخت و گفت: مقام امامت برتر از مقام نبوت است و انتخاب امام توسط خداوند در روز غدیر خم، اکمال دین اسلام و اتمام نعمت الهی بر مسلمانان و مردم جهان بود. دکتر مرتضوی در ادامه با اشاره به چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و سایر شهدای خدمت به تشریح ابعادی از زندگی و شخصیت شهید جمهور پرداخت .

 وی گفت: از سال 1380 رئیس جمهور شهید که از شاگردان شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بود را می شناختم. او از دوران جوانی در سمت های مختلف قضایی خدمت کرد و در نهایت به ریاست جمهوری انتخاب شد و در این دوران نیز با شخصیت جامع الاطراف خود موفقیت های بزرگی در عرصه های داخلی و خارجی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور به ارمغان آورد. او مرد میدان عمل و مرد میدان مذاکره بود.

وی در سخنان خود  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر ماه از عموم مردم و به ویژه مجموعه کارکنان وزارت کار درخواست نمود که در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات و ناامید کردن دشمن با انتخاب اصلح ، روند خدمت در کشور را ادامه دهند. 

در این همایش و گفتمان تصویری حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور و حمید رضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در سخنانی به تشریح خاطرات و ویژگی ها ، آثار و خدمات رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی و دکتر امیر عبدللهیان  وزیر امور خارجه شهید پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه