English

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان

دکتر علی اسماعیلی رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی مشهد در نشستی با مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی گفت : این پارک علم و فناوری با 550 شرکت فعال آمادگی لازم برای همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان در حوزه های مختلف از جمله مواد اولیه و انرژی را دارد .

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، وی با اشاره به فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان افزود : در حوزه مواد اولیه با توجه به تنوع سنگ آهن در کشور ، لازم است جهت استحصال حداکثری مواد آهن دار، مطالعه وبررسی لازم صورت گیرد و فرایندها اصلاح شود که این امر در افزایش بهره وری و ارزش افزوده تاثیر بسیاری دارد.
اسماعیلی اظهار داشت : مدیریت مصرف انرژی که یکی از چالش های اصلی بخش صنعت است، از دیگر زمینه هایی است که پتانسیل بسیاری برای همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی با ذوب آهن اصفهان دارد .
رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ، ذوب آهن اصفهان را مجتمع صنعتی بسیار پرافتخاری توصیف کرد که خدمات شایسته و ارزشمندی به صنعت کشورنموده است و افزود : توسعه خطوط ریلی بین شهری و متروی کلان شهرها در حال حاضر به جهت تلاش کارکنان ذوب آهن اصفهان در جهت تولید ریل حاصل شده است .
شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی از ۱۲ لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعالیت می کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه ،  پذیرای دست اندرکاران ، کارشناسان و فعالان این صنعت است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه