English

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار صمیمانه با اعضای پایگاه خبری ایراسین؛

حرفه‌ای بودن، ادب و متانت باید جزو خصلت‌های هر خبرنگار باشد

به مناسبت روز خبرنگار، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی، به همراه سجاد امیری فارسانی، سرپرست واحد اطلاعات و انتشارات روابط عمومی فولاد مبارکه، روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، با حضور در دفتر پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین، از تلاش‌ها و زحمات کلیه عوامل این رسانه تجلیل و قدردانی کرد.

حرفه‌ای بودن، ادب و متانت باید جزو خصلت‌های هر خبرنگار باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تلاش و کوشش یکایک اعضای پایگاه خبری ایراسین برای انتشار و پوشش اخبار حوزه صنعت و معدن کشور قابل‌ستایش است.

وی با تأکید بر اینکه حرفه‌ای بودن، ادب و متانت باید جزو خصلت‌های هر خبرنگار باشد که خوشبختانه در خبرنگاران پایگاه خبری ایراسین این ویژگی‌ها وجود دارد، ادامه داد: همه اعضای رسانه‌ای این مجموعه علاوه بر اینکه در حرفه خود تخصص دارند، با رویکردها و سیاست‌های کلان صنعت، به‌ویژه صنعت فولاد و شرکت فولاد مبارکه آشنایی کامل دارند و این امر یک مزیت به حساب می‌آید.

براتی جایگاه کنونی پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین را به‌عنوان یک مرجع رسانه‌ای در حوزه صنعت و معدن، جایگاه مهمی ارزیابی کرد و گفت: آمار بازدید اخبار و تولیدات این رسانه نشان‌دهنده پیشتازی آن در میان دیگر رسانه‌های حوزه صنعت و معدن کشور است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه حفظ و ارتقای برند و جایگاه این پایگاه خبری طی سال‌های اخیر در دستور کار بوده، تصریح کرد: شاید این امر به زبان ساده باشد، اما در عمل با توجه به رقابت تنگاتنگ رسانه‌های حوزه صنعت و معدن کار بسیار دشواری است.

وی ادامه داد: بدیهی است که معرفی جایگاه خطیر صنعت بزرگی همچون فولاد مبارکه و انعکاس اقدامات و دستاوردهای آن به جامعه، نیازمند کار و تلاشی شبانه‌روزی است. در حال حاضر مدیریت پایگاه خبری ایراسین جزو یکی از موفق‌ترین دوره‌های عملکرد این رسانه بوده است.

گفتنی است در این دیدار مهدی رحمتی، سردبیر پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با سال ۱۴۰۱، عوامل موفقیت و پیشتازی ایراسین در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع را تشریح کرد.

در پایان نیز مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از خبرنگاران، عکاسان و سایر اعضای این مجموعه تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه