English

راه‌اندازی واحد فناوری‌های پزشکی و سلامت اسنواتک بستری برای تبادل ایده‌ها

نشست کاوش یک کسب وکار (حوزه سلامت) با حضور علاقمندان در کارخانه نوآوری اسنواتک برگزار شد. این نشست با هدف بررسی صنعت سلامت با عناوین تولدی نوآورانه، کپی استارتاپ‌های خلاق، داروی هنر و… به بیان مسائل و جواب سوالات علاقمندان پرداخت.

راه‌اندازی واحد فناوری‌های پزشکی و سلامت اسنواتک بستری برای تبادل ایده‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، در این نشست ساناز منصف، مدیرکارخانه نوآوری اسنواتک با اشاره به موضوع تولد نوآورانه تصریح کرد: در راستای ارتقاء سلامت جامعه و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین پزشکی ، واحد فناوری‌های پزشکی و سلامت اسنواتک با هدف مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به ایده استارتاپی این پروژه در شروع و تبدیل آن به یک کسب وکار افزود: این واحد به منظور توسعه و تجاری‌سازی ایده‌ها و فناوری‌های نوآورانه در حوزه بهداشت و درمان تأسیس شد تا با خلق ارزشی تازه برای جامعه به آن خدمت کند.

منصف با اشاره به اینکه این واحد به دنبال شناسایی و حمایت از استارتاپ‌های فعال در زمینه‌های مختلف پزشکی است، اظهار کرد: این واحد بستری مناسب برای همکاری و تبادل ایده‌ها فراهم کرده است که دانشجویان و محققان می‌توانند از این ظرفیت برای تحقق ایده‌های مفید خود استفاده کنند.

مدیرکارخانه نوآوری اسنواتک تاکید کرد: به دنبال ایجاد فضایی مانند اسنواتک در دانشگاه علوم پزشکی برای استفاده از نظر متخصصان و کارشناسان  حوزه سلامت هستیم تا بتوانیم بیش از پیش در این صنعت محصولات فناورانه جدیدی خلق کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه