English

اسنوا، برند محبوب ایرانی

اسنوا، در یازدهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، موفق به کسب چند تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان شد.

اسنوا، برند محبوب ایرانی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب الکترونیک، اسنوا، به عنوان یک برند ملی ایرانی و نماینده‌ای از کیفیت و نوآوری، در این جشنواره توانست تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان را در سه گروه محصولی تلویزیون، یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی کسب کند. این موفقیت نشان‌دهنده تلاشی است که اسنوا همواره در راستای ارتقاء سطح استانداردهای تولید و افزایش رضایت مشتری داشته است. دریافت سه تندیس زرین برند محبوب مصرف گنندگان تأییدی بر کوشش‌های بی‌وقفه این تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی در بهبود کیفیت محصولات و ارائه نوآوری‌های جدید برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان خود است.

گفتنی است یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان به‌عنوان یک رویداد سراسری، به آرای مردمی برای داوری برندها تکیه دارد. در این دوره، مصرف‌کنندگان از میان۱۵۰۰ برند در۱۰۰ گروه کالا و خدمات،۳۵ برند محبوب خود را انتخاب کردند. این روند نشان‌دهنده دقت و حساسیت مصرف‌کنندگان در انتخاب بهترین‌هاست.

اسنوا نیز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت لوازم خانگی کشور، همواره کوشیده است  تا با ارائه خدمات متنوع در محصولات  خود نیاز خانواده‌ها و مشتریانش را پاسخ دهد.مشتری‌مداری یکی از ارزش‌های اصلی سازمانی اسنواست که دریافت سه تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان، نشانی بر این باور و تلاش مستمر سازمانی برای ارتقاء کیفیت و رضایت مشتریان است. این برند با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های مردم، در تلاش است تا همچنان پیشرو در عرصه‌ی بازار لوازم خانگی باقی بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه