English

دریافت پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس نفتی از سوی هلدینگ دکا

مدیرعامل هلدینگ دکا گفت: برند دکاترابر(شرکت بزرگ‌مقیاس هوشمند هلدینگ دکا) که پیش از این مجوز و پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس هوشمند را در حوزه حمل کالا دریافت کرده بود، در مدت زمان کوتاهی موفق شد پروانه بزرگ‌مقیاس هوشمند در حوزه نفتی(حمل فرآورده‌های نفتی) را نیز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دریافت کند.

دریافت پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس نفتی از سوی هلدینگ دکا
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان اظهار داشت: با کسب این مجوز دکاترابر به‌عنوان اولین شرکت دارای پروانه بزرگ‌مقیاس هوشمند دومنظوره در استان اصفهان به فعالیت بپردازد. همچنین دکاترابر دومین شرکت لجستیکی کشور است که این مجوز را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت با دارا بودن این مجوز می‌تواند علاوه بر بارنامه کالا، بارنامه نفتی را برای کامیون‌های ملکی و غیرملکی خود صادر کند و به مراکزی از جمله پالایشگاه‌ها خدمات صدور بارنامه نفتی ارایه دهد.

مدیرعامل هلدینگ دکا افزود: خوشحالیم که دکا دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و با تکمیل زیرساخت‌ها می‌تواند در قالب یک شرکت LSP به کل زنجیره تأمین خدمات ارایه دهد.

لازم به ذکر است بزرگ‌مقیاس هوشمند مجوزی است که به شرکت‌های حمل و نقل توانمند سراسری ارایه می‌شود تا برای هرنوع ناوگان تجاری از هر نقطه کشور(از هر مبدأ) به هر نقطه دیگر کشور( به هر مقصد) بارنامه را به صورت آنلاین و متمرکز از دفتر مرکزی خود صادر کنند.

امکان صدور بارنامه از یک نقطه به تمام نقاط کشور، افزایش سرعت در صدور بارنامه، دقت و سهولت، افزایش امنیت، افزایش رضایتمندی رانندگان و صاحبان بار از مزایا و ویژگی‌های فعالیت شرکت‌های بزرگ‌مقیاس هوشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه