English

با حضور استاندار فارس انجام شد؛

آغاز عملیات احداث مجتمع مذهبی، فرهنگی و درمانی شهر جدید صدرا

همزمان با سالروز میلاد پیام اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) کلنگ عملیات احداث مجتمع مذهبی، فرهنگی، درمانی شهر جدید صدرا زمین زده شد.

آغاز عملیات احداث مجتمع مذهبی، فرهنگی و درمانی شهر جدید صدرا

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور در شهر جدید صدرا، کلنگ احداث مجتمع فرهنگی، مذهبی، فرهنگی و درمانی این شهر را به زمین زد.

استاندار فارس در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از همکاری خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیرین شهر صدرا، شهرداری این شهر و شرکت عمران شهر صدرا، این اقدام را یک اتفاق خوب فرهنگی عنوان کرد و گفت: با همکاری مجموعه ای از دستگاه ها، نهادها و خیرین در آینده ای نزدیک شاهد ایجاد مسجد، کتابخانه، مجتمع فرهنگی‌ مذهبی و مرکز درمانی تروما در این محل خواهیم بود.
 
وی در ادامه، مردمان استان فارس را بخشنده عنوان کرد و افزود: بیشترین موقوفات کشور در استان فارس است و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار دارند که این امر نشان می دهد فارس از قدیم الایام سرزمین خیّرخیز و دارای واقفان بسیار زیادی بوده است که جای افتخار و غرور دارد.
 
ایمانیه با اشاره بر اینکه صدرا، دومین شهر بزرگ در بین شهرهای جدید کشور و دومین شهر پرجمعیت استان فارس است، گفت: با موافقت دولت سیزدهم و با مشارکت شهرداری شیراز و شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا شاهد احداث خط قطار شهری از شهرک گلستان به شهر جدید صدرا خواهیم بود؛ این مُهِم یکی از مصوبات پیش‌نویس سفر دوم رئیس محترم جمهور به استان فارس است.
 
وی اشاره‌ای به نام صدرا، بزرگ فیلسوف جهان اسلام داشت و افزود: می بایست با توجه به نام این دانشمند بزرگ مسلمان تلاش مضاعفی کرده و در راستای ارتقا معنویت و اعتقادات بیش از گذشته اقدام نمود؛ شهر صدرا از منظر نیروی انسانی غنی است اما مشکلاتی در حوزه های سخت افزاری دارد که با اقداماتی همچون احداث این مجتمع های فرهنگی، مذهبی و درمانی و مواردی این چنینی حل می شود.
 
استاندار فارس در پایان شهر صدرا را، شهر تلاش دانست و اظهار داشت: با همت قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمدبن موسی علیه السلام، ساخت و ساز یا تکمیل مدارس و مساجد نیمه تمام پیشرفت های خوبی داشته است اما تا رسیدن به شان و جایگاه مردمان شهر صدرا فاصله داریم که تلاش بیشتر مسئولان و پیگیری و مطالبه مستمر مردم را می طلبد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه