English

اخبار کوتاه پلیس استان فارس

ماموران انتظامی استان فارس، سارق قطعات و محتویات خودرو در شیراز، سارق مسلح متواری در کوار را دستگیر و ۸ میلیارد کالای قاچاق در خرمبید را کشف کردند.

اخبار کوتاه پلیس استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ فرج شجاعی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ شریف آباد و پایگاه تجسس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۴۵ فقره سرقت درون خودرو و قطعات آن اقرار کرد، گفت: در بازرسی از منزل سارق مقادیری اموال مسروقه از قبیل ابزار و شیر آلات، ضبط و باند، دستگاه فرز، موتور کولر و ... کشف شد.

سرهنگ شجاعی گفت: چنانچه در سال جاری سرقت مشابهی از خودرو شهروندان صورت گرفته و تاکنون کشف نشده است، جهت پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ – بلوار شیرودی- کلانتری ۲۰ گل سرخ – طبقه فوقانی مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

 

سارق مسلح متواری در کوار دستگیر شد 

فرمانده انظامی کوار از دستگیری سارق مسلح که اقدام به سرقت مسلحانه  و خرید و فروش اسلحه در این شهرستان کرده بود خبر داد. 

سرهنگ سیدرحمان هاشمی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی حکم جلب صادره از شعبه بازپرسی کوار مبنی بر دستگیری سارق به هویت معلوم به اتهام سرقت مسلحانه و خرید و فروش سلاح، ‌‌‌‌‌‌‌شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.    

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات نامحسوس و  اقدامات فنی مشخص شد متهم در منزل خود در یکی از روستا‌های اطراف کوار مخفی شده است.

فرمانده انتظامی کوار گفت: مامورین پاسگاه انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مذکور عزیمت و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند و متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی دادند.

سرهنگ هاشمی با قدردانی از دستگاه قضا در برخورد مقتدرانه با مجرمان جرایم خشن، عنوان داشت: به طور حتم صدور احکام بازدارنده می‌تواند تاثیر بسزایی در تنبیه مجرمان و خلاف کاران داشته باشد.

 

کشف ۸ میلیارد کالای قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: با هوشیاری مأموران این فرماندهی، یک دستگاه کامیون حامل کالاهای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال، قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد. 

سرهنگ علی اکبر کریمی اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید جنتی فر خرمبید هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق از آن، موفق به کشف ۱۸ دستگاه اسپیکر،  ۹۹ عدد هندز فری،  ۵۵ عدد چمدان مسافرتی، ۱۹۲ ثوب پوشاک ورزشی، ۴۸۵ ثوب لباس بچه گانه، ۳۱ ثوب کاپشن، ۴۰ دستگاه پلی استیشن 3، ۱۵ دستگاه پاوربانک، ۸ دستگاه موزر، ۳۴ عدد ترازو آشپزخانه و ۵ دستگاه ضبط و پخش خودرو خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف  کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید با اشاره به تعیین ارزش ۸ میلیارد  ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه