English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور:

حمایت مدیریت ارشد فارس از بخش خصوصی مطلوب است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد حمایت خوب و مطلوب مدیریت ارشد استان فارس از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی این استان هستیم.

حمایت مدیریت ارشد فارس از بخش خصوصی مطلوب است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محسن کوشش تبار، در ادامه سفر به استان فارس در حاشیه بازدید از کارخانه شیرپگاه فارس در جمع خبرنگاران افزود: تمام بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان فارس انجام می شود بیش از هر چیز امید، آینده روشن و تعامل خوب بین حوزه مدیریتی استان و بخش خصوصی را به تصویر می‌کشد.

او اظهار کرد: تعاملات خوب و ارتباط مدیران و فعالان اقتصادی استان فارس نمود خوبی دارد و نمونه موفق آن واحد تولیدی پگاه فارس است که زمینه تولید بیش از ۱۶۰ محصول متنوع را با نوآوری و استفاده از مزیت های شرکت دانش بنیان شدن فراهم کرده و حتی در برخی محصولات توانسته در عرصه منطقه ای یکه تاز باشد.

وی گفت: واحد تولیدی پگاه فارس این باور را دارد که باید با یک چهره جدید در صنعت لبنی حضور پیدا کند و ما نیز از این نگاه استقبال می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور افزود: این واحد تولیدی قطعا می‌تواند با ایده‌های خوبی که دارد از جمله بحث پالایشگاه شیر را پیگیری کند و در منطقه با توجه به تقاضایی که برای محصولات آن وجود دارد به عنوان هاب لبنی مطرح شود.

کوشش تبار افزود: می‌کوشیم که طرح توسعه‌ای این کارخانه که مدیران آن در دستور کار دارند را دنبال کنیم و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این خصوص بحث و تبادل نظر داشته باشیم.

 

معاون وزیر کشور+ بازدید از کشتارگاه مرغ+شیراز

توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی را با جدیت دنبال می‌کنیم

 کوشش تبار، در حاشیه بازدید از کشتارگاه سالیذ مرغ در جمع خبرنگاران افزود: حوزه دام و طیور به ویژه زنجیره مرغ که جزو زنجیره‌های بسیار راهبردی است و نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور ایفا می کند همواره مورد توجه بوده و این حوزه در استان فارس نیز از حمایت خوبی برخوردار است.

او اظهار کرد: بحث زنجیره ارزش جدی ترین بحث تحولی است که در وزارت کشور پیگیری می‌شود و در استان فارس هم بخش خصوصی با امیدی که به آینده پیدا کرده و جدیتی که استانداری و به ویژه حوزه اقتصادی استان در حمایت از این زنجیره‌ها دارند برنامه های توسعه‌ای خود را به طور جدی مطرح می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: از عمده درخواست های بخش خصوصی، حمایت دولت از طرح های سرمایه گذاری و واحد های تولیدی است که مساله بیانگر آمادگی بخش خصوصی برای فعالیت بیش از پیش در حوزه تولید و سرمایه گذاری است که این مساله بیانگر این است که امنیت سرمایه گذاری و محیط کسب و کار در فارس مسیر خوبی را طی می‌کند که جا دارد به مدیران ارشد استان تبریک گفت که توانسته اند فضای مطلوبی برای بخش خصوصی به ویژه در حوزه دام و طیور فراهم کنند.

کوشش تبار افزود: ما نیز از چنین اقدامات و فعالیت هایی استقبال و حمایت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در جلسات تخصصی تصمیمات خوبی برای زنجیره ارزش مرغ به عنوان یک زنجیره ارزش راهبردی اتخاذ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه