English

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود.

عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار "محمد شرفی" در نشست صمیمی با گروه‌های مرجع و ذی نفوذ استان فارس در شهر شیراز، ضمن تأکید بر تعامل و همکاری پلیس و سران طوایف، اظهار داشت: ما دست دوستی و رفاقت به شما می دهیم تا امنیت و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و از آن زمان منافع نظام سلطه به خطر افتاد و امروز می خواهند به هر نحو ممکن منافع از دست رفته خود را برگردانند.

سردار شرفی گفت: در این راستا دشمنان این مرزوبوم با راه اندازی جنگ نرم و جنگ‌های ترکیبی و شناختی سعی می کنند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد سازند، ولی به مانند همیشه ناکام می مانند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به نزدیک بودن به زمان انتخابات، اظهار داشت: در مقطع فعلی هم دشمنان بر علیه نظام انقلاب اسلامی توطئه می کنند و به گونه‌ای فضا را آلوده می سازند تا به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

وی سران طوایف و افراد ذی نفوذ را محبوب قلب دیگران و دارای جایگاه والایی در جامعه دانست و گفت: در مقطع کنونی وظیفه این است که همگان را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

سردار شرفی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی ها بر علیه نظام انقلاب اسلامی، عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود.

 

دشمنان به دنبال بر هم زدن اتحاد و همدلی ما هستند

سردار "رهام بخش حبیبی"در این نشست، اظهار داشت: سران طوایف و قبایل در سطح استان فارس همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجموعه انتظامی استان دارند که نتیجه آن امنیت و آرامش می باشد.

وی با اشاره به جایگاه و مقام بالای سران طوایف در جمع مردم، گفت: دشمنان می خواهند با اقدامات خود بین مردم و خدمتگزاران خود فاصله بیندازند که با هوشیاری شما عزیزان در این مسیر ناکام می مانند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پیام ما به دشمنان ایران اسلامی این است که همگی از هر قوم و قبیله ای به عنوان یک واحد منسجم بر علیه شما می ایستیم و اجازه نمی دهیم که امنیت مردم را به مخاطره بیندازید.

سردار حبیبی تأکید کرد: هر کس به هر نحو و با هر لباس و مقامی بخواهد امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، ما به عنوان نوکران مردم، قاطعانه و طبق قانون در مقابل آنان می ایستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه