English

یک مسئول در استانداری‌ اعلام کرد؛

آمادگی فارس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: شرایط برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مهیاست و تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

آمادگی فارس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد رضایی، چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در این خصوص گفت: جلسات منظم ستاد انتخابات جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیرازو زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در مرحله دوم در حوزه انتخابیه شیراز، زرقان، گفت: انجام این مسئله مهم، مستلزم برگزاری دوره های آموزشی جدید ویژه عوامل شعب است که هم اکنون در حال اجرا است.

وی با اشاره به این که انتخابات مرحله دوم طبق اعلام وزارت کشور ان شاءالله در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود، افزود: ستاد انتخابات استان و دو حوزه انتخابیه مدنظر کلیه تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر گرفته اند.

مدیرکل سیاسی انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در کنار این موضوع و همانند مرحله اول انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات استانی نیز فعالیت خودرا در جهت  اجرای دستورالعمل های هیئت اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی وهمچنین برنامه‌ریزی و اجرای مقررات لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغاتی نهادها موضوع ماده ۵۵ این قانون مجددا شروع کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه