English

نماینده ولی فقیه در فارس:

گام نخست درباره سند سومین حرم اهل بیت(ع) مطالبه‌گری است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: در اولین گام سند سومین حرم اهل بیت(ع) مطالبه گری نخستین اقدام برای توسعه استان است.

گام نخست درباره سند سومین حرم اهل بیت(ع) مطالبه‌گری است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز امروز، ۲۶ اردیبهشت ماه در مراسم رونمایی از سند «شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)» که به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در دهه کرامت در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد، از این اقدام تقدیر کرد و گفت: درباره این سند گام نخست مطالبه‌گری است که در این رابطه در خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهم کرد.

او همچنین گفت: خدام حریم انور حضرت ابوالحسن علی ابن موسی الرضا (ع) نیز قدم روی چشم ما گذاشتند و پرچم مقدس حرم امام رضا (ع) را حمل کرده و به منزل برادر آورده اند، انشاالله همگی مأجور هستید.

وی با یادآوری آیات قرآن کریم تصریح کرد: خدای متعال می‌فرماید هر کس شعائر الهی را تعظیم کند، نشانه تقوای قلبش است. امروز گردهم آمدیم تا با رونمایی از سند راهبردی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی، وجود با برکت حضرت احمد بن موسی(ع) و سایر امامزادگانی که زیر پرچم آن بزرگوار زینت بخش شهر ما شده‌اند، را تعظیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: انشاالله این کار برای همه شما به عنوان باقیات صالحات و نشانه تقوای قلبتان ثبت می‌شود و خدای متعال هم در دنیا و هم در آخرت هر چه که خیر، صلاح و سعادت شما مردم، شیرازی‌ها و فارسی‌ها است به خاطر احترام گذاری به این حرم مطهر عنایت خواهد کرد و به برکت احترام به این گنبد و بارگاه نورانی حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) گره از کار فروبسته همه ما باز خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعای خیر گفت: انشاالله همگی زیر پرچم حضرت سید الاعاظم در دنیا و آخرت سربلند، عزتمند و حاجت روا باشید و خود و فرزندان و خانواده‌ها خیر و خوبی ببینید و پروردگار متعال سایه بلند رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را بر سر همه ما مستدام بدارد و روح امام و شهدا را از ما شاد بفرماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه