English

مسئول سازمان بسیج علمی کشور:

راه اندازی مجتمع علم و فناوری اسوه، تسهیل نقش آفرینی مردم در موضوعات علمی است

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: در مجتمع علم و فناوری اسوه فارس، فضای خوبی برای شرکت های دانش بنیان و فناور و هسته های علمی فراهم آمده که هدف آن تسهیل نقش آفرینی مردم در موضوعات علمی است.

راه اندازی مجتمع علم و فناوری اسوه، تسهیل نقش آفرینی مردم در موضوعات علمی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، روح‌الله رضوی‌نژاد، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، در گردهمایی مسئولان بسیج علمی و دانش و پژوهش سپاه‌های استانی که به میزبانی بسیج علمی فارس در شیراز برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه تاکید ویژه‌ای بر موضوعات علمی دارند تا مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی میسر شود.

وی با بیان اینکه علم و فناوری، قدرت می آورد, عنوان کرد: هرجا کار به مردم سپرده شد، شاهد موفقیت بوده ایم و هرجا در انحصار گروهی خاص قرار گرفت، به مشکل خورده ایم و لذا باید موضوعات علمی را نیز مردمی کنیم.

این مقام مسئول با ذکر اینکه برگزاری گردهمایی مسئولین بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه های استانی در دهه کرامت در شیراز، در عمل بسترسازی برای نقش آفرینی مردم در حوزه علم و فناوری است، تصریح کرد: با این رویداد امیدواریم تاثیرات خوبی را داشته و تحولی مناسب را در برنامه سال شاهد باشیم.

وی در خصوص مجتمع علم و  فناوری اسوه فارس نیز عنوان کرد: در مجتمع اسوه فارس، فضای خوبی برای شرکت های دانش بنیان و فناور و هسته های علمی فراهم آمده که هدف آن تسهیل نقش آفرینی مردم در موضوعات علمی است.

رضوی نژاد خاطر نشان کرد: در کشور در حوزه علوم نرم از جمله علوم اجتماعی و انسانی کم توجهی شده که این مرکز می تواند نقش آفرینی خوب و موثری داشته باشد، اتفاقی که تاکنون طی چندماه گذشته پیشرفت خوبی داشته و می تواند تاثیرات خوبی را در سطح استان داشته و حتی بعنوان الگو در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه