English

معاون استانداری فارس اعلام کرد؛

برگزاری آیین‌های دهه امامت و ولایت با محتوای جهاد تبیین در فارس

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از برگزاری آیین های دهه امامت و ولایت با محتوای جهاد تبیین، پاسداشت ارزش های دینی و تحکیم وحدت مسلمانان در استان فارس خبر داد.

برگزاری آیین‌های دهه امامت و ولایت با محتوای جهاد تبیین در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

،محمد فرخ زاده، معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: اهالی ولایتمدار فارس از عید قربان تا غدیر آیین های معنوی پرشوری را در اقصی نقاط استان برپا کردند.

وی با تاکید بر این موضوع که جامعه امروز بیش از هر زمانی به شور و نشاط سالم نیاز دارد افزود: اعیاد مذهبی و ملی فرصتی مناسب برای حضور مردم خصوصا جوانان در عرصه های عمومی و معرفی دستاوردهای در کنار برگزاری برنامه های شاد و جذاب برای خانواده ها در سطح کشور و استان می باشد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از استقبال پرشور اهالی سومین حرم اهل بیت «ع» از شادی پیمایی های غدیر خبر داد و افزود: رویدادهای مختلفی در بقاع متبرکه، مساجد و تکایا، موکب های سطح شهر با تکیه بر ظرفیت های مردمی برپا شد.

فرخ زاده با بیان اینکه شادی پیمایی های غدیر در مرکز شهر و محور شمال غربی برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه ها با محوریت جهاد تبیین، پاسداشت اعیاد دینی، تحکیم وحدت مسلمانان و مواردی از این دست برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه