English

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرد؛

آمادگی ۱۶۵ گروه عملیاتی در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فارس

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان از آمادگی ۱۶۵ گروه عملیاتی در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فارس خبر داد.

آمادگی ۱۶۵ گروه عملیاتی در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

،حمیدرضا جلایر، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: ۱۶۵ گروه عملیاتی به همراه ۳۳۰ نیروی اجرایی در ۸۴ دفتر اتفاقات مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان در استان کنترل استمرار و پایداری برق را در روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برعهده دارند.   

 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ادامه داد: با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات، برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای پشتیبانی و پایداری کامل شبکه های توزیع برق و تامین برق شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده تا هیچ مشکلی رخ ندهد.

وی بیان کرد: این تمهیدات شامل استقرار گروه های عملیاتی در نقاط حساس شبکه، آمادگی کامل خودروهای عملیاتی، بازدید گروه های اجرایی از وضعیت تامین برق مراکز و شعب اخذ رای در شهرستان ها، انجام اصلاحات و تعمیرات مورد نیاز احتمالی، پیگیری و پیش بینی تامین برق اضطراری فرمانداری ها یا بخشداری ها می باشد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن تاکید بر وضعیت مطلوب شبکه های استان در حال حاضر افزود: به جهت افزایش امنیت و پایداری شبکه های برق در روز رای گیری و حتی روزهای قبل و بعد آن، گروه های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش و آمادگی کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا هرگونه حادثه غیرمترقبه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کنند.

جلایر، در ادامه سخنان خود از آمادگی شبانه روزی نیروهای متخصص و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس جهت گذر مطلوب از تابستان پیش رو خبر داد و افزود: برنامه ریزی موثر برای عبور از پیک بار تابستان از اولویت‌هاست و درصددیم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات، میزان مصرف را کنترل و پایداری شبکه برق را در این ایام مدیریت کنیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همکاری و مشارکت کلیه مشترکان برق فارس در اعمال راهکارهای مدیریت مصرف و گذرموفق از پیک بار تابستان امسال را بسیار حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری نمود با مشارکت و همکاری گسترده کلیه مردم شریف استان بتوانیم بدون بروز کوچکترین خللی در تامین برق پایدار و خدمت رسانی بهینه، از پیک تابستان امسال هم عبور نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه