English

رییس کل دادگستری فارس:

هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد، همه چیز به سهولت در حال انجام است

رییس کل دادگستری فارس گفت: گزارش‌هایی که از هیئت نظارت استان و دادگستری‌ها اخذ شده، نشان می‌دهد هیچ مشکل امنیتی در شعب رای گیری وجود ندارد و همه چیز به سهولت در حال انجام است.

هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد، همه چیز به سهولت در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رییس کل دادگستری فارس صبح امروز همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حرم مطهر  شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امروز اولین فردی بودند که رای خود را به صندوق انداختند و بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید کردند، رسانه‌ها نیز بر این مشارکت تاکید کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف، افزود: امنیت کامل در تمام نقاط استان فارس برقرار است و انتخابات در کمال صحت، سلامت و امنیت در استان شروع شده است.

رییس کل دادگستری فارس

رئیس کل دادگستری فارس اظهار کرد: گزارش‌هایی که از هیئت نظارت استان و دادگستری‌ها اخذ شده، نشان می‌دهد هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد، همه چیز به سهولت در حال انجام است و مردم نیز باید حضوری پر شور داشته باشند تا رئیس جمهور آینده کشور با پشتوانه بالای مردمی در مجامع داخلی و بین المللی ظاهر شود.

وی گفت: در حرم مطهر شاهچراغ و سید میر محمد(ع) مشارکت بسیار جدی بود و گزارش‌ها از دیگر شعب سطح شهر نیز حاکی از مشارکت بالای مردم است.

موسوی با بیان اینکه همه چیز برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم است، از عموم مردم خواست تا مشارکت پرشوری در انتخابات داشته باشند که رئیسی جمهوری با آراء قوی و بالا در مجامع جهانی داشته باشیم و نظام هم با پشتوانه بهتری بتواند خدمات خود را ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه