English

همزمان با سراسر کشور؛

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس برگزار می شود

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه، با حضور ۶۵۰۵۷ داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مسلم باقری، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، پیرامون برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس در جمع خبرنگاران توضیح داد: این آزمون در استان فارس، در ۳۴ شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار می‌شود.

به‌گفته‌ی وی، از میان تعدادکل شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کشور ۶۵۰۵۷ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۲۳۹۱ نفر ایشان را بانوان و ۲۲۶۶۶ آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

باقری افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب براساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۴۳۳۲ نفر در رشته‌ی تجربی، ۱۶۶۱۸ نفر در رشته‌ی علوم انسانی، ۷۲۲۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴۱۶۶ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۲۷۱۲ نفر در رشته‌ی هنر شرکت داشته‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز خبر داد: از شرکت‌ کنندگان ۲۷۰۵۱ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹۷۲۱ آن‌ها را آقایان و ۱۷۳۳۰ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه)، گروه هنر و زبان‌های خارجی (بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه)،‌ و گروه تجربی (صبح جمعه ۲۲ تیرماه) در استان فارس برگزار خواهد شد. 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳، در ۳۴ شهرستان استان،‌ در حوزه‌های متعددی وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، صنعتی، فنی حرفه‌ای و علوم پزشکی و همین‌طور‌ آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

وی درخصوص شیوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز گفت: کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی نیز بر مبنای شهرستان انتخابی آن‌ها مشخص شده است.

نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه