English

با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی انجام شد؛

تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای فارس

آیین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز فارس امروز سه شنبه ۲۳ مرداد در سالن شهید رکنی این مرکز برگزار شد.

تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، این مراسم با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی و مقام‌های استانی، نظامی، انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی فارس برگزار و امیر رئوف به عنوان مدیر کل صدا و سیمای فارس معرفی شد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف رسانه ملی در دوران تحول جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین استمرار جهاد میدان است و رسانه ملی با تولید محتوای فاخر تلاش می‌کند در این مسیر گام بردارد.

حسن عابدینی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما تلاش کرده است زیرساخت‌های فنی مراکز استان‌ها را تقویت کند و بهترین خدمات را به مخاطبان دهد، افزود: طرح جدید نرم افزاری تبدیل همزمان تصاویر از اس دی به اچ دی و اف و واحد سیار تصویر اچ دی مرکز فارس از دو طرحی بود که در این زمینه، امروز در صدا و سیمای فارس به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها از صفر تا صد به همت مهندسان، متخصصان و کارشناسان فنی صدا و سیمای فارس طراحی و راه اندازی شده است، ابراز امیدواری کرد این طرح‌ها در مرکز فارس به عنوان الگو و نمونه به تهران و سایر مراکز گسترش یابد.

وی جذب نیرو‌های نخبه، در اختیار قراردادن آنتن رسانه ملی به مراکز استان‌ها روزانه به مدت ۱۰ ساعت و برنامه ریزی برای تبیین برنامه هفتم پیشرفت کشور را از دیگر اقدامات رسانه ملی برشمرد.

عابدینی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات احمد پهلوانیان مدیرکل سابق صدا و سیمای فارس، او را فردی حرفه‌ای واخلاق مدار توصیف کرد و افزود: پهلوانیان در جای دیگری که سازمان صدا و سیما نیاز دارد فعالیت خواهند کرد و حدود دو سالی که تصدی مدیر کلی صدا و سیمای فارس را برعهده داشت توانست با خلاقیت و کار حرفه‌ای مرکز فارس را به جلو ببرد و ابراز امیدواری کرد راهبرد‌ها و کارهای وی در این مرکز تقویت شود و ادامه یابد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی

معاون امور استان‌های رسانه ملی امیر رئوف را هم مدیری حرفه‌ای، اخلاق مدار و آشنا به استان فارس توصیف کرد و گفت: ۶ سال مدیر کلی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیمای فارس از جمله سوابق ارزشمند این مدیر با تجربه است و امیدواریم در دوران جدید صدا و سیمای فارس ماموریت‌ها و رسالت‌های خود را با قدرت ادامه دهد.

عابدینی از مسئولان استان خواست با هم افزایی، پویایی و نگاه رو به پیشرفت استان، صدا و سیمای فارس را در انجام امور محوله یاری کنند.

 

صدا و سیمای فارس رسیدگی به جوانان را در دستور کار قرار دهد

محمد هادی ایمانیه در  این مراسم ضمن تشکر از زحمات احمد پهلوانیان و خوش‌‌ آمدگویی به امیر رئوف، گفت: فارس در قله است و امیدواریم همچنان در قله بماند و به یاری خدا قله‌های دیگر را فتح کند.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد از اینکه دید مرکز کشور به توانمندی و همچنین مردم استان فارس قوی‌تر و شفاف‌تر شده است و افزود: توانمندی‌های بی‌نهایتی در این استان وجود دارد و بعضاً مشکلات سخت‌افزاری، کمبود تجهیزات و امکانات این استان را درگیر کرده است که باید با تلاش های درون سازمانی و توجهات ملی و همکاری درون بخشی شاهد رفع آنان باشیم.

ایمانیه با بیان اینکه یکی از قدیمی‌ترین مراکز صدا و سیما در کل کشور مرکز فارس است، تصریح کرد: باید رسیدگی به جوانان را در دستور کار قرار داده و همچنین سالمندان و پیشکسوتان را فراموش نکنیم. صدا و سیمای فارس باید در بحث حمایت‌های مالی پرسنل خود را در اولویت قرار داده و با توجه به توانمندی‌هایی که در تمام عرصه‌ها در استان فارس دیده می‌شود ورود جدی‌تری به این حوزه داشته باشد.

صدا و سیمای فارس

وی با اشاره به اینکه اخیراً سند شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به تصویب رسید و این موضوع برای فارس باعث افتخار است، ادامه داد: ارائه توانمندی‌های استان فارس به تمام مردم ایران و حتی شبکه‌های برون مرزی کمک خواهد کرد تا سیلی از سرمایه‌گذاران، بازدیدکنندگان و گردشگران به فارس روانه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه