English

استاندار فارس خواستار شد؛

بررسی و بازنگری در اعتبارات استان فارس به منظور ایجاد تعادل و توازن

استاندار فارس در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار بررسی و بازنگری به منظور ایجاد تعادل و توازن در اعتبارات استان فارس بر اساس شاخص های شفاف و واقعی بر پایه مطالعات آمایش سرزمینی شد.

بررسی و بازنگری در اعتبارات استان فارس به منظور ایجاد تعادل و توازن
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران در دیدارهای جداگانه با سید حمیدپورمحمدی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و محمد قاسمی؛ سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات مصوب و تخصیصی استان در فصول مختلف، به تشریح نیازهای اعتباری استان به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف به خصوص آبرسانی؛ راهسازی؛ راه آهن؛ بیمارستان و مراکز درمانی و ... پرداخت.

ایمانیه همچنین از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار بررسی و بازنگری به منظور ایجاد تعادل و توازن در اعتبارات استان فارس بر اساس شاخص های شفاف و واقعی بر پایه مطالعات آمایش سرزمینی شد.

استاندار فارس در دیدار سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز تفویض اختیارات بیشتر و لازم به استانداران و دستگاه های استانی و همچنین توزیع عادلانه اعتبارات به استان ها براساس شاخص های واقعی منطقه ای را دو راه برون رفت از بسیاری مشکلات موجود در مسیر خدمت رسانی سریع تر و بهتر به مردم با اولویت مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه