English

رشته‌های مورد حمایت بورس دانش دانشگاه شیراز اعلام شد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام رشته‌های مورد حمایت بورس دانش در دانشگاه شیراز، اعلام کرد: ۵۶ نفر از داوطلبان واجدان شرایط در ۱۱ رشته‌ گرایش تحصیلی اعلام‌ شده، حمایت مالی می شوند.

رشته‌های مورد حمایت بورس دانش دانشگاه شیراز اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مسلم باقری معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌ منظور حمایت مالی تعدادی از داوطلبان واجد شرایط تحصیلی کنکور سراسری هریک از گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و هنر دانشگاه شیراز با پشتیبانی شورای مرکزی بورس سازمان امور دانشجویان، تحت‌نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تعدادی از ظرفیت‌های خود را در رشته‌های مختلف به بورس دانش اختصاص داده است. 

وی ادامه داد: در قالب این تسهیلات، پذیرفته‌شدگان بورس دانش دانشگاه شیراز کمک‌هزینه‌ی تحصیلی به‌ مبلغ ۷۰ میلیون ریال در ماه، به‌مدت ۴۸ ماه دریافت می‌کنند و در صورت بالابودن کیفیت تحصیلی، این بورس تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هم ادامه خواهد داشت.

به‌ گفته‌ی باقری، دانشگاه شیراز در رشته‌های آمار، فیزیک، مهندسی اقتصاد کشاورزی، تاریخ، زبان و ادبیات فارسی، فلسفه و کلام اسلامی، جامعه‌شناسی، اقتصاد، صنایع دستی و فرش هرکدام با ۵ نفر سهمیه و رشته‌ی ریاضیات و کاربردها با ۶ نفر ظرفیت داوطلبان واجدان شرایط را بورس می‌کند.

وی بیان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند برحسب علاقه، کد رشته‌محل‌های بورس دانش دانشگاه شیراز، درج‌شده در دفترچه را بررسی کرده و برای انتخاب هریک از آن‌ها اقدام نمایند. 

معاون آموزشی دانشگاه شیراز رشته‌های مورد حمایت بورس این دانشگاه و ظرفیت پذیرش هر کدام را به شرح زیر اعلام کرد:

آمار، ۵ نفر

ریاضیات و کاربردها، ۶ نفر

فیزیک، ۵ نفر

مهندسی اقتصاد کشاورزی، ۵ نفر

تاریخ، ۵ نفر

زبان و ادبیات فارسی، ۵ نفر

فلسفه و کلام اسلامی، ۵ نفر

جامعه‌شناسی، ۵ نفر

اقتصاد، ۵ نفر

صنایع دستی، ۵ نفر

فرش، ۵ نفر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه