English

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

تخصیص بیش از ۵۰۰۰ تن قیر رایگان به ۱۷ شهر استان فارس

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از ۵۰۰۰ تن قیر رایگان به ۱۷ شهر استان فارس از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون تخصیص داده شده است.

تخصیص بیش از ۵۰۰۰ تن قیر رایگان به ۱۷ شهر استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، امیر عباسی معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: با هدف خدمت رسانی به ساکنین بافت های فرسوده و در راستای بهسازی معابر و ارتقا کیفیت سکونت در محدوده های مصوب بافت های ناکارآمد شهرهای استان، بیش از ۵۰۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری ها تخصیص داده شد و مدیریت شهری نیز با بهره گیری از این امکان فراهم شده، اقدام به آسفالت معابر خاکی و فاقد آسفالت و بهسازی روکش آسفالت فرسوده معابر در محدوده های مصوب بازآفرینی نموده اند.

وی افزود: ۵۰۰ هزار متر مربع معادل ۵۰ هکتار از معابر در شهرهای مرودشت، بوانات، داراب، بیضا، خشت، بالاده، دبیران، جنت شهر، شهرپیر، قادرآباد، آباده، زرین دشت، اکبرآباد، خرامه، سروستان، رستاق و معزآباد با استفاده از قیر رایگان بازآفرینی تخصیصی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بهسازی شده اند.

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: تخصیص قیر رایگان بازآفرینی از سالیان گذشته با هدف بهسازی تمامی معابر محدوده مصوب بافت های ناکارامد شهرهای استان قیر رایگان توزیع و منجر به برگزاری جشن آسفالت در برخی شهرهای استان شده است.

عباسی اضافه کرد: فرایند توزیع قیر در شهرها با نیازسنجی تخصصی انجام شده توسط روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان و ارائه گزارش به معاونت بازآفرینی شهری آغاز و پس از تحویل مدارک مورد نیاز، قیر تخصیص به شهرهای مختلف کارسازی می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه