English

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خبر داد؛

استقبال از طرح مهر همراه با پاکسازی مدارس در شیراز

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: در راستای تأکید شهردار مبنی بر اجرای شایسته و هدفمند طرح استقبال از مهر اقدامات لازم از قبیل پاکسازی و نظافت، شستشو و توزیع مخازن جهت ذخیره‌سازی پسماند خشک و تر در کلیه مدارس مناطق یازده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر در حال انجام است.

استقبال از طرح مهر همراه با پاکسازی مدارس در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، صمد پناهیان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با تبریک آغاز سال تحصیلی بیان کرد: این سازمان به‌ منظور استقبال از ماه مهر همچون سنوات قبل اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی زمین‌های باز مجاور مدارس، نظافت مدارس و شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس، المان‌های شهری در مسیرها و جداول منتهی به مدارس و شستشوی محوطه مدارس می‌کند.

وی از توزیع ۲۰ هزار عدد مخزن ذخیره‌سازی پسماند خشک در مدارس شهر شیراز خبر داد و ادامه داد: به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ تفکیک از مبدأ پسماندها و سهولت تفکیک پسماندهای خشک از تر در راستای حفظ محیط زیست شهری، در کلیه مدارس مخازن ذخیره‌سازی پسماند تر و خشک توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان از اصلی‌ترین جامعه هدف این سازمان به‌منظور آموزش و فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند هستند این سازمان با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس اقدام به آموزش‌های شهروندی در خصوص مفاهیم مرتبط با مدیریت پسماند از قبیل تفکیک از مبدأ پسماند، کاهش تولید پسماند در قالب طرح پسماند صفر در سطح مدارس شهر شیراز می‌کند.

وی ابراز امیدورای کرد: امیدواریم با تداوم این آموزش‌ها در آینده شاهد تغییرات محسوس در زمینه افزایش آگاهی و تعامل مستمر شهروندان با شهرداری در خصوص مدیریت پسماند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه