English

معاون استانداری فارس:

هیچ کشوری به خود اجازه نداده است که در حوزه جنگ سخت ما را آزمایش کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دفاع مقدس باعث اقتدار ایران اسلامی شد و بعد از آن دیگر هیچ کشوری به خود اجازه نداد که در حوزه جنگ سخت ما را آزمایش کند.

هیچ کشوری به خود اجازه نداده است که در حوزه جنگ سخت ما را آزمایش کند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل سفلی معاون استاندار فارس در همایش فرمانداران استان در شیراز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس علاوه بر اقتدار، موجب پیشرفت ما نیز شد چرا که در فرهنگ برگفته از دفاع مقدس آموختیم که چگونه با وجود کمبودها و نارسایی ها ، در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با اتکای به علم و ایمان در حوزه های مختلف برای کشور افتخارآفرینی می کنند.

او اظهار کرد: زمانی مجبور بودیم که سیم خاردار را هم از خارج تامین کنیم اما دفاع مقدس باعث قوی شدن ما شد و امروز ماهواره در مدار قرار می‌دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آنچه ایران اسلامی را در جنگ تحمیلی موفق و پیروز کرد یکی ایمان رزمندگان به خدا ، راه ، هدف و امامشان بود و یکی هم حضور مردم در صحنه بود و مردم پایگی بودن جنگ به ما خیلی کمک کرد.

قزل سفلی افزود: دفاع مقدس نه تنها فرهنگ مقاومت را به ما آموخت بلکه این فرهنگ را به منطقه نیز صادر کرد و امروز رزمندگان مقاومت در یمن قلب تل‌آویو را هدف قرار می‌دهند و این برگرفته از فرهنگ مقاومتی است که در طول دفاع مقدس و پس از آن صادر شد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم با در کنار هم قرار گرفتن و اتحاد، وحدت و همدلی پیروز شویم.

وی همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه بازگشایی مدارس از همه فرمانداران خواست که شرایط و زمینه را برای تحقق این مهم فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه