English

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا:

ماشین آلات کشاورزی بیضا به دستگاه هوشمند سوخت تجهیز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از نصب دستگاه هوشمند سوخت (GPS) برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات با هدف پایش و نظارت بر میزان سوخت تخصیصی بخش کشاورزی انجام می شود و قرار نیست سهمیه ها کاهش یابد.

ماشین آلات کشاورزی بیضا به دستگاه هوشمند سوخت تجهیز شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، صدیقه مویدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با بیان اینکه این دستگاه بر روی ماشین‌آلات کشاورزی فعال نصب می‌شود، افزود: اجرای این عملیات در بیضا از اوایل مهرماه امسال شروع شد.

به گفته مویدی؛ این اقدام براساس مصوبه ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز و تفاهم‌نامه بین استانداری، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اجرا می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکل تأمین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان است، اجرای این طرح با هدف عادلانه سازی توزیع سوخت و به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد تراکتور‌ها با استفاده از مدیریت مصرف سوخت و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی است.

او تصریح کرد: مبنای تخصیص سوخت میزان کارکرد واقعی و پیمایش تراکتور است و به هر میزانی که سوخت مصرف شود به کشاورز تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به وجود هزار و ۴۰۰ دستگاه تراکتور فعال در بخش کشاورزی این شهرستان توضیح داد: هزینه نصب جی پی اس بر روی هر دستگاه هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است که توسط یک شرکت دانش بنیان انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا خاطر نشان کرد: یک بسته تشویقی شامل هزار لیتر سهمیه مازاد گازوئیل، به ۱۰ نفر اول نصب کننده این دستگاه هوشمند اهداء خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه