English

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

دستگیری قاتل ۳۵ ساله تا توقیف خودرو حامل ۵۲ میلیارد کالای قاچاق و کشف ۴۲ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری قاتل ۳۵ ساله در منطقه قره‌باغ این شهرستان خبر داد.

 دستگیری قاتل ۳۵ ساله تا توقیف خودرو حامل ۵۲ میلیارد کالای قاچاق و کشف ۴۲ کیلو شیشه
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز، اظهار داشت: در بامداد یازدهم مهرماه سال جاری پس از گزارش به پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در منطقه "قره‌باغ" شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۴۰ سلطان آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاتل ۳۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی با فردی ۳۸ ساله درگیر و وی را از ناحیه گردن و قلب با شی برنده مورد جراحت قرار داده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه مضروب پس انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند، تصریح کرد: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود با شگردهای خاص پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می ‎تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

 

توقیف خودروهای شوتی حامل ۵۲ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان از توقیف خودروهای شوتی حامل سیگار و تنباکو خارجی قاچاق به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، روز گذشته ماموران انتظامی لارستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۴ سواری شوتی حامل بار مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی دقیق از این خودروها ۷۴ هزار و ۴۹۰ پاکت انواع سیگار و ۲۹۰ بسته تنباکو میوه‌ای خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵۲ میلیارد  ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار حبیبی با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه‌ریزی شده در تمام نقاط استان، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود.

 

از منزل قاچاقچی، ۴۲ کیلو شیشه کشف شد 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۲ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ در شهر شیراز خبر داد. 

سرداریوسف ملک‌زاده، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در راستای اقدامات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، محل نگهداری آن در منزلی در یکی از‌ محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از استان‌های شرقی وارد کشور شده بود را کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و مواد مخدر همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

 

دست‌یابی مامورین به محل اختفای کالاهای ۲۰ میلیاردی قاچاق در شیراز 

فرمانده انتظامی شیراز از کشف محموله قاچاق ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۲ فخرآباد با انجام اقدامات پلیسی از دپو کالاهای قاچاق در یکی از محله‌های شیراز مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۲ هزار و ۹۲۱ عدد هندزفری بی‌سیم، شارژر، مموری و باطری موبایل، ۲۶۹ قوطی مکمل غذایی، ۸۱۰ عدد کاور تلفن همراه، ۱۰۷ عدد جعبه فرمان، مانیتور و بلبرینگ خودرو، ۱۱۴ عدد باطری موتورسیکلت، ۴۰ کیلوگرم تخمه کدو، ۲۵ کیلوگرم چای و ۲۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه