English

معاون استانداری فارس:

اقوام، همواره نشان داده‌اند که پاسدار تفکر اسلامی بوده‌ است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اقوام، همواره در جای جای ایران اسلامی نشان داده‌اند که پاسدار تفکر اسلامی و تفکر وابسته به اهل بیت (ع) بوده‌ و در هر دوره‌ای از طاغوت در مقابل استکبار و استعمار ایستاده و در پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده‌اند.

اقوام، همواره نشان داده‌اند که پاسدار تفکر اسلامی بوده‌ است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل سفلی معاون استاندار فارس، در حاشیه کمیسیون اقوام و فرق استان در شیراز افزود: ایران بزرگ اسلامی که از اقوام مختلف تشکیل شده، به برکت حاکمیت اسلام و وجود محورهای اساسی وحدت آفرین، همواره در تمامی صحنه ها در دفاع از انقلاب اسلامی، اتحاد، یکپارچگی و وحدت خود را ذیل پرچم اسلام و ولایت حفظ کرده‌اند.

وی ادامه داد: اقوام، همواره در جای جای ایران اسلامی نشان داده‌اند که پاسدار تفکر اسلامی و تفکر وابسته به اهل بیت (ع) بوده‌ و در هر دوره‌ای از طاغوت در مقابل استکبار و استعمار ایستاده و در پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده‌اند.

او اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، پیشتاز و پیشگام دفاع از آب و خاک کشور بودند و بعد از آن هم در همه اتفاقات و حوادثی که بر ایران اسلامی گذشت و فتنه هایی که به وجود آمد در کنار هم ایستادند و نگذاشتند که دشمن به اهداف خود برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یکی از دلایل اصلی ناکامی دشمنان، وجود اقوام مختلف و متحد در ایران اسلامی بود که با برادری کنار هم قرار گرفتند و در صحنه های دفاع از انقلاب متحد و یکپارچه از کیان انقلاب دفاع کردند.

قزل سفلی افزود: این اقوام ظرفیتهای مختلفی دارند همین رو در مجموعه استانداری ها از سوی وزارت کشور، کمیسیون فرق، مذاهب و ادیان ذیل شورای تامین استان ها پیش بینی شده بود.

او ادامه داد: با توجه به همین ویژگی ها و با توجه به ظرفیت های مختلف اقوام در استان فارس و با توجه به ظرفیت هایی که در این حوزه وجود داشت، با ابتکار استان فارس کمیسیون اقوام از کمیسیون فرق و مذاهب جدا شد و به عنوان یک کمیسیون ویژه اقوام تشکیل شد.

وی، با اشاره به پررنگ بودن مذهب در بین اقوام گفت: اقوام مختلف استان فارس به تاسی از همین موضوع، بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید جامعه عشایری و شهدای دیگر اقوام را تقدیم کرده اند و این مهم فرصتی را فراهم کرد که بتوانیم با یک نگرش فرصت گرایانه با مشارکت اقوام و نخبگان آنها، در جهت پیشرفت کشور گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اقوام در فارس در دوران دفاع مقدس جزو پیشگامان بودند و در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و کیان انقلاب همواره متحد و یکپارچه حضور یافتند.

قزل سفلی افزود: در حوزه های مدیریتی هم نخبگان بسیاری از قومیت ها در کشور و استان طی چهار دهه اخیر، مسئولیت های مختلفی را عهده دار بوده اند.

وی ادامه داد: کمیسیون اقوام خواهد کوشید که این تلاش ها را در جای جای استان متمرکزتر و متحدتر دنبال کند تا یک ظرفیت قابل توجهی برای پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی در مقابل تهدیدات به وجود آید.

او اظهار کرد: قطعا این اتحادی که در اقوام مختلف وجود دارد می‌تواند به آینده انقلاب اسلامی کمک سرشاری کند و در این کمیسیون به این ظرفیت ها بیش از گذشته پرداخته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه