English

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد؛

رشد ۵۰ درصدی واریزی دهیاری های فارس نسبت به سال گذشته

حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، گفت: به منظور حمایت از جامعه روستایی میزان واریزی دهیاری ها در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

رشد ۵۰ درصدی واریزی دهیاری های فارس نسبت به سال گذشته
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با تبریک فرا رسیدن روز حافظ از مجاهدت های این شاعر بلندمرتبه در حوزه ادبیات به نیکی یاد کرد و افزود: لسان الغیب فرهنگ و عرفان غنی ایرانی – اسلامی را در پرتو آیات قرآن کریم به اوج رساند.

رستمی با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح های توانمندسازی در روستاها گفت: به منظور حمایت از جامعه روستایی میزان واریزی دهیاری ها در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از حمایت ویژه از دهیاری های استان خبر داد و بر نقش آنها در توسعه پایدار تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار امیدواری این حمایت ها به رونق زندگی اهالی شریف روستا منجر شود و اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۶۵۰ میلیارد تومان از منابع مختلفی از جمله مالیات برارزش افزوده و اعتبارت ماده ۵۸ و ۴۲ به حساب دهیاری های استان واریز شده است.

به گفته این مقام مسئول، پیش از این پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح های درآمدزایی دهیاری های استان فارس به پست بانک شهرستان ها ابلاغ شده بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار امیدواری کرد این رشته اقدامات نقش موثری در باروری اقتصاد روستاییان شریف و تحقق شعار سال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه