English

رئیس هیات ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش استان:

۵ دانش آموز استان فارسی راهی المپیک دانش آموزی بحرین شدند

رئیس هیات ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: ۵ دانش آموز استان فارسی پس از موفقیت در مسابقات کشوری به عضویت تیم های ملی هندبال، شطرنج و تکواندوی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران درآمدند.

۵ دانش آموز استان فارسی راهی المپیک دانش آموزی بحرین شدند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، ابوذر زیدآبادی نژاد رئیس هیات ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان؛ سارینا رستمی از ناحیه یک شیراز و سیده فاطمه حسینی از کازرون در رشته هندبال،  آرتین اشرف و آنیتا پرویزی به ترتیب از ناحیه ۲ و ناحیه ۱ شیراز در رشته شطرنج‌  و فرینا مصلحی از شهرستان فسا در رشته تکواندو به عضویت تیم های ملی دانش آموزی جمهوری اسلامی اعزامی به مسابقات جهانی المپیک دانش آموزی درآمدند.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: این دانش آموزان ورزشکار توانستند در اردوهای تیم ملی نظر کادر فنی را به خود جلب و به عضویت تیم های مختلف ملی درآیند.

زیدآبادی نژاد گفت: ۳ نفر از فرهنگیان فارسی نیز به نام های، محمد جناب زاده و وحید بنا به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی جودو و خدیجه قانع به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال  دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نیز در مسابقات المپیک جهانی  حضور دارند.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش فارس از برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس برای شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان استان برای عضویت در تیم های ملی خبر داد.

گفتنی است: مسابقات جهانی المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه