English

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس خبر داد؛

رشد ۴۷ درصدی تخصیص اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی فارس

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اعلام اینکه ۷۸ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی این اداره کل در سال گذشته تخصیص یافته است گفت: میزان تخصیص اعتبارات تملک دارایی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۴۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۴۷ درصدی تخصیص اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسین فیروزی مدیر کل این مجموعه به تشریح اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی استان فارس پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۶۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال اعتبارات برای کتابخانه های عمومی فارس مصوب شده بود که از این میان ۷۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۵۳ میلیارد ریال بود اضافه کرد: اعتبارات تخصیص یافته سال ۱۴۰۲ این مجموعه نسبت به سال قبل، از لحاظ میزان تخصیص ۴۷ درصد رشد داشته است.

محمد حسین فیروزی تصریح کرد: از میزان اعتبارات، ۵۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در زمینه تعمیر و تکمیل پروژه‌ها و ۲۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در حوزه تجهیزات تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی در حوزه تعمیرات در ۲۲ کتابخانه و پروژه استان از جمله تکمیل پروژه کتابخانه های «شهر معزآباد شهرستان خرامه»، «شهر آباده طشک شهرستان بختگان»، «هماشهر شهرستان سپیدان»، «شهر بهمن شهرستان آباده» و انجام تعمیرات کتابخانه عمومی «امام رضا(ع) شهر بالاده کازرون» و کتابخانه عمومی «آلاله روستای شهرمیان شهرستان اقلید» هزینه شده است.

فیروزی همچنین با اشاره به اینکه خرید تجهیزات در شاخه های مختلف و براساس نیازهای کتابخانه‌های عمومی صورت گرفته است، گفت: در مجموع ۲۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در حوزه تجهیزات تخصیص یافته است که از این میان ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در حوزه تجهیزات چوبی، ۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال در حوزه تجهیزات رایانه‌ای، ۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال در زمینه تجهیزات حفاظتی هزینه شده است. همچنین ۱۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خریداری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه