English

صدا و سیما درباره پخش تبلیغات بازرگانی « دیجی کالا » و « ازکی » توضیح داد

روابط عمومی صدا و سیما درباره ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی ۲ سکوی خدماتی « دیجی کالا » و « ازکی » اطلاعیه داد.

صدا و سیما درباره پخش تبلیغات بازرگانی « دیجی کالا » و « ازکی » توضیح داد

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی ۲ سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی « دیجی کالا » و « ازکی » به استحضار افکار عمومی می‌رساند: قراردادهای این ۲ سکو در اداره‌کل بازرگانی سازمان صدا و سیما، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط پذیرش و پخش آگهی‌های بازرگانی منعقد و اجرایی شده‌ است. ملاک پذیرش و پخش تبلیغات بازرگانی برای تمام صاحبان آگهی، قانون و مجوزهای قانونی است که هریک از صاحبان آگهی متناسب با تولیدات یا خدمات خود باید آنها را از مبادی مختلف دریافت و به رسانه ملی ارائه کنند. رسانه ملی نیز پس از احراز صحت آنها، طبق مقررات قانونی و قرارداد فی مابین اقدام به پخش آگهی می کند. طبیعتاً هر دو سکوی یاد شده نیز تمامی اسناد و مدارک و مجوزهای قانونیِ مورد تأیید را ارائه نموده اند.

علاوه بر اینکه شرکت‌های مذکور با اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط و طبق ضوابط و قوانین مربوطه فعالیت می‌کنند، هیچ یک از نهادهای نظارتی ذی‌صلاح نیز در خصوص جلوگیری از پخش آگهی‌های این مجموعه‌ها مکاتبه یا تماسی با اداره کل بازرگانی صدا و سیما نداشته‌اند.

همچنین بر اساس اطلاعات اداره‌کل بازرگانی، مشکل اخیر این شرکت‌ها با ارائه تعهد به مراجع ذی‌صلاح و نهادهای مربوطه مرتفع شده و در زمان مورد نظر و قبل از حل مشکل هیچ‌گونه پخش آگهی نداشته‌اند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه