English

ظرفیت ۲۵ میلیون مخاطبی تلوبیون در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس/فرصت ۲۰ دقیقه رسانه ملی برای نامزدهای انتخاباتی

رئیس صدا و سیما گفت: ظرفیت تلوبیون به عنوان یک سکو با 25 میلیون مشترک در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس قرار خواهد گرفت.

ظرفیت 25 میلیون مخاطبی تلوبیون در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس/فرصت 20 دقیقه رسانه ملی برای نامزدهای انتخاباتی

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره ایجاد توازن فضایی برای بیش از ده هزار داوطلب انتخابات به صورت برابر در شبکه‌های تلویزیونی گفت: در فرستنده‌های تلویزیونی یا کانال‌های انتخابانی که به تعداد حوزه‌های انتخاباتی است انشالله راه‌اندازی خواهد شد و از ظرفیت تلوبیون هم استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در تلوبیون به ازای هر یک نامزد یک صفحه قرار می‌دهیم تا بتواند تمام ویدیوهای تبلیغاتی‌اش و همه اطلاعات لازم را در صفحه خود را بارگذاری کند. ظرفیت تلوبیون به عنوان یک سکو با 25 میلیون مشترک در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. همچنین یک هم‌افزایی میان صفحه تلوبیون و تبلیغات تلویزیونی ایجاد خواهد شد.

رئیس صدا و سیما درباره صفحه تلوبیون نامزهای انتخابات مجلس توضیح داد: یک صفحه تلوبیون است که تمام ویدیوهای تبلیغاتی خود و همچنین محتوی مکتوب را در آنجا قرار خواهد داد.

جبلی بیان کرد: برای ما اگر حوزه انتخابیه‌ای با 24 نامزد وجود داشته باشد،  درازای هر نامزد 20 دقیقه به مدت 8 ساعت برنامه تبلیغاتی در اختیارش قرار خواهد گرفت. این برنامه در 24 ساعت 3 بار تکرار می‌شود که در واقع می‌شود 3 تا 8 ساعت و در 7 روز انتخابات این 20 دقیقه روزی 3 بار تکرار می‌شود که می‌شود 7 ساعت در یک هفته برای هر نامزد. این برنامه‌ها از فرصت انتخاباتی یک هفته‌ای قبل از انتخابات راه‌اندازی می‌شود. این صفحات درحال ساماندهی است و در برخی استان‌ها راه‌اندازی شده و به تدریج محتوی انتخاباتی نیز بارگذاری می‌شود.

وی تأکید کرد: در حوزه‌های انتخاباتی با تعداد بالا، حتما باید تدبیری داشته باشیم تا بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم. پیشنهاداتی را به ستاد انتخابات وزارت کشور داده‌ایم که اگر تایید بشود، می‌توانیم از این ظریفت در حوزه‌های انتخاباتی تعداد بالا نیز استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه