English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رای خود را به صندوق انتخابات انداخت

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رای خود را به صندوق انتخابات انداخت
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه -هشتم تیر- پس از حضور در شعبه رای مستقر در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) و انداختن رای خود را در صندوق رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حدود ۴۰ روز بعد از شهادت رئیس جمهوری عزیز و وزیر امور خارجه گرامی و همه اتفاقاتی که افتاد، بدون کمترین آسیبی و مشکلی مسائل کشور اداره شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سراسر کشور، افزود: رهبری قدرت مدیریت خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند، کشور و نظام اقتدار خودش را و مردم ایران بصیرت خودشان را نشان دادند.

اسماعیلی تصریح کرد: با حضور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) می‌خواستم از شهید عالی مقام شهید آیت الله بهشتی در سالروز شهادتشان یاد کرده باشم.

وی گفت: در دوره‌ای که شهید آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه بودند ما در چنین روزهایی برنامه های سالگرد شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه را با حضور گفت و گوهای خبری با ایشان انجام می دادیم.

وزیر فرهنگ گفت: انتخابات ما نه فقط برای مردم ایران بلکه برای بسیاری از مسلمانان، آزادگان، مستضعفان جهان و جبهه مقاومت، مهم و موثر است؛ امیدوارم فردی انتخاب شود که بتواند مسئولیت های بزرگ این سمت و جایگاه مهم و خطیر را به خوبی ایفا کند.

اسماعیلی اظهار داشت: امیدوارم فردی رئیس جمهور شود که هم مدیریت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در داخل کشور و هم پیگیری آرمان های بلند انقلاب در حوزه سیاست خارجی و مقاومت را پیگیری و محقق کند، هر کدام از نامزدها منتخب مردم ایران شود برای او آرزوی موفقیت در مدیریت اجرایی کشور را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه