English

سومین مهرواره هوای نو با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود

دبیر مهرواره هوای نو گفت: با توجه به رسالت هیئت و تاکید رهبر معظم انقلاب سومین مهرواره هوای نو با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود.

سومین مهرواره هوای نو با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج

، حجت الاسلام مجید بابا خانی رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: جریان هیئت بعنوان قدیمی ترین سازمان مردم نهاد کشور بیش از چیزی که در کشور شاهد هستیم میتواند در فرهنگ موثر باشد و خدمات بزرگتری به جامعه کشور ارائه کند.

وی با بیان اینکه دو محور در این مهرواره دنبال می شود، افزود: نخست این است که هیئت برای همه مردم برنامه داشته باشد با همه سلایق تولید برنامه داشته باشد، دوم اینکه تصویر هیئت تسهیل و تصویر کامل به کشور مخابره شود.

رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور عنوان کرد: تلاش شده مهرواره هوای نو تنها وابسته به سازمان هیئت و سازمان تبلیغات نداشته باشد و دیگر نهادها و مجموعه ها نیز این مهواره را حمایت کنند.

وحید متجلی دبیر مهرواره هوای نو نیز در این نشست، اظهار داشت: رویداد هوای نو یک رویداد آینده نگر است چرا که هدفگذاری شده هیئت در آینده انقلاب اسلامی کجا قرار می گیرد و چه فعالیتی باید انجام دهند.

دبیر مهرواره هوای نو خاطرنشان کرد: افق ما سال ۱۴۴۰ است به همین دلیل مخاطب عمده ما جوانان هستند.

وی عنوان کرد: ما هیئت را جز مهم فرهنگ می دانیم که در گذشته نقش بسیار پر رنگ داشته و این نقش باید گسترده و تداوم داشته باشد.

متجلی خاطرنشان کرد: این مهرواره در دو سال برگزارش شده، تفاوت سومین دوره با دیگر دوره ها این بوده که به مقوله جهاد تبیین توجه ویژه شده است.

 وی افزود: وظیفه اصلی هیئت در جهاد تبیین تعیین شده و مقام رهبری تا کید کرده است لذا این موضوع در سومین دوره این مهرواره توجه شده و ۳۱ رشته اصلی مهرواره ذیل این موضوع قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه