English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آرزوی حضور در مجالس آیت الله مستجابی را داشتیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره‌ای که توفیق خدمت در اصفهان را داشتیم آیت الله مستجاب الدعواتی از علمای نام آوری بودند که حضور در مجلس ایشان آرزوی ما بود.

آرزوی حضور در مجالس آیت الله مستجابی را داشتیم
به گزارش خبرگزاری موج

، سید مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله مستجاب الدعواتی که امروز یکشنبه ۱۴ مرداد در انجمن آثار و مفاخر ملی برگزار شد گفت: امروز در مراسم تجلیل از چهره کم کثیر و مجهول القدری است و اینجا محل تجلیل از بزرگان سرزمینی است که در شکل گیری غرور و هویت ایرانیان نقش داشتند.

وی افزود: مدتی پیش از آیت الله ناصری از عارفان کم نظیر دوره معاصر از شیخ حسین انصاریان به عنوان یک مفسر منبری و معلم قرآن که سال‌های سال در تهران و نقاط مختلف کشور نورافشانی کردند تجلیل کردیم و امروز در محضر شخصیت برجسته و ورزشکار بزرگی هستیم.

اسماعیلی با اشاره به ویژگی‌های برجسته آیت الله مستجابی بیان کرد: در دوره‌ای که توفیق داشتیم در خدمت مردم اصفهان بودیم ایشان جزو علمای نام آوری بود که حضور در مجلس ایشان آرزوی ما و مورد اشتیاق ما بود. این ارادت در طول سال‌ها ادامه داشته و لطف ایشان به ما نیز برقرار بوده است.

وی از برگزاری بیش از ۳۰۰ مراسم بزرگداشت برای مفاخر در انجمن آثار و فاخر ملی یاد کرد و گفت: یاد و خاطره رئیس جمهور شهیدمان را گرامی می‌دارم که در سفر استانی به اصفهان خیلی مایل به دیدن جناب مستجابی بودند اما تراکم برنامه‌ها اجازه این کار را نداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه