English

معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

سامانه بانک اطلاعاتی مواکب اوقاف در اربعین طراحی شد

معاون اداره کل برنامه ریزی و نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سامانه بانک اطلاعاتی مواکب اوقاف در اربعین طراحی شد و در دسترس زائران قرار دارد.

سامانه بانک اطلاعاتی مواکب اوقاف در اربعین طراحی شد

محمد علی رمضانی معاون اداره کل برنامه ریزی و نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول محور کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج ، اظهار داشت: مواکب با همکاری مرکز فناوری، سامانه ای با عنوان بانک اطلاعات مواکب طراحی کردند.

وی افزود: در این راستا به همه مواکب اعلام شد که اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند؛ تا کنون 370 موکب اطلاعات خود را در این سامانه وارد کردند و مابقی نیز باید وارد کنند. 

معاون اداره کل برنامه ریزی و نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول محور کربلا بیان کرد:  32 موکب اوقاف در کربلا مستقر هستند که 18 مورد آن موکب  امامزادگان هستند و 14 موکب ادارات اوقاف بوده و یا از سوی اوقاف حمایت می شوند. 

وی با اشاره به برگزاری پویش در سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته از مواکب بازدید کردیم و لوکیشن ها را احصاء کردیم. اکنون اغلب مواکب، لوکیشن دارند.

رمضانی بیان کرد: موکب داران زیرساختها و خدماتی که ارائه می کنند در این سامانه وارد می کنند تا جمع‌بندی از امکانات و ظرفیت مواکب در دسترس قرار گیرد.

وی افزود: در کربلا اصلی ترین دغدغه بحث اسکان است سال گذشته 500 هزار نفر شب اسکان داشتیم، حدود 2 میلیون و 800 هزار پرس غذای گرم توزیع شد و 2800 خادم داشتیم که امسال نیز به مواکب اضافه می شود.

 

بیشتر بخوانید:

جهان شمول شدن نام امام حسین(ع) زمینه ظهور است

شعب کشیک بانک‌های عامل فروش ارز اربعین در روزهای جمعه هم دایر هستند

۹۰ درصد بلیت پروازهای اربعین در سه روز آینده عرضه می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه