English

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) :

مراسم شیرخوارگان حسینی برای گرامیداشت سید حسن نصرالله برگزار می شود

داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی برای گرامیداشت سید حسن نصرالله در نقاط مختلف کشور و جهان برگزار می شود.

مراسم شیرخوارگان حسینی برای گرامیداشت  سید حسن نصرالله برگزار می شود
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج

، داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در نشست خبری که امروز برگزار شد با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، اظهار داشت: این شهادت شجاعانه و مظلومانه یک حفره غیر قابل جبران برای مسلمانان و آزادی خواهان داشت اما از طرف دیگر این رویداد برکاتی نیز وجود دارد.

وی افزود: در هر انفجار پرداکندگی وجود دارد اما در این حادثه متفاوتی داشت که آن صف حق و باطل جلوگری بیشتری در جهان داشت.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) عنوان کرد: با کشته شدن هابیل به دست قابیل اولین تمامت خواهی و ظلم شکل گرفت اولین آواز منجی نیز در همان زمان رخ داد و همواره قابیلیان به هابیلیان ستم کردند و جریان باطل تا کنون ادامه دارد سوال این است ما در کجای این جریان قرار داریم.

منافی پور عنوان کرد: جنگ نصرالله با صهیونیست جنگ تمام انبیا با مردان خدا است، در همه دنیا شهادت این مرد بزرگ یک الگو و نمونه برای حق باوران و توحید محوران است.

وی با بیان اینکه این یک نقشه برای اینکه توحیدیان به کمال برسند و حق و باطل برایشان روشن شود، این جریان پایان نمیابد مگر با ظهور حضرت حجت(عج).
منافی پور گفت: این حادثه سکوی پرتابی برای آزادگان جهان خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) عنوان کرد: این مجمع از ۲۰ سال پیش با هدف زمینه ساز و تربیت سربازان ظهور تاسیس شده و فراخوان میدیم برای مادرانی که از روز اول فرزندشان را نذر امام حسین(ع) کردند.
وی خاطرنشان کرد: هرساله این برنامه در ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه کشور و ۴۵ کشور جهان با رویکرد بیداری و نشان دادن صورت باطل برگزار می شود.

منافی پور با اشاره به اینکه امام حسین(ع) خروج نکرد مگر اینکه بخواهد ظلم را از بین ببرد، عنوان کرد: امید داریم چهارشنبه ساعت ۱۵ آیین بیعت مجدد مادران و سربازان ظهور با حضرت ولیعصر(عج) در سراسر کشور و دیگر کشورهای جهان برگزار کنیم.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) عنوان کرد: راه نجات بشر الگو قرارداد جریان کربلا بوده چرا که هدف کربلا ذات خدا شناسی است.
منافی پور اظهارکرد: مهمترین برنامه های ما در صحن قدس حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(ع) و حرم شاهچراغ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه