English

استاندار مازندران:

سرمایه‌گذار نباید در ادارات مازندران پاس‌کاری شود/ضرورت تامین زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار

محمد اسلامی با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار گفت: سرمایه‌گذار نباید در ادارات مازندران پاس‌کاری شود.

سرمایه‌گذار نباید در ادارات مازندران پاس‌کاری شود/ضرورت تامین زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان داشت: با این روند طولانی استعلام گیری در ادارات مازندران، سرمایه گذار به نتیجه نمی رسد و نباید امیدی به توسعه داشت.

محمد اسلامی نمونه طولانی روند استعلام را مربوط به یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای نصب ' بی تی اس ' دانست و گفت: شرکت مورد نظر برای سرمایه گذاری 120 میلیارد تومانی در مازندران دو سال به دنبال دریافت مجوز تغییر کاربری است.

رئیس شورای توسعه و برنامه ریزی مازندران اظهار داشت: برای رفع نگرانی بیکاری در جامعه ما نیاز به سرمایه گذاری خصوصی داریم.

استاندار مازندران اظهار کرد: چه لزومی دارد ارباب رجوع و سرمایه‌گذار را در دستگاه‌های اجرایی از اتاقی به اتاق دیگر پاس‌کاری کنید و یا از یک اداره‌ای به اداره‌ای دیگر بفرستید.

این مسوول با اشاره به اینکه اگر بانک اطلاعاتی و هوشمندسازی در استان اتفاق بیفتد از آن پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد، افزود: برای توسعه استان باید اراده نشان دهیم.

وی افزود: البته برای سرمایه گذاری پیوست ارزیابی زیست محیطی نیاز است و نباید صدور مجوز سرمایه گذاری فشار بر محیط زیست را بیشتر کند.

اسلامی بر ضرورت تامین زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذاری تاکید کرد و از برخی کمبودهای زیرساختی به خصوص برق در مازندران انتقاد کرد.

استاندار مازندران گفت: یک سرمایه گذار در یکی از شهرهای استان با وجود ساخت یک واحد صنعتی ، سه سال به دنبال دریافت برق است.

اسلامی استاندار

وی اضافه کرد: نباید زیرساخت های ما به گونه ای ناهماهنگ باشد که یک واحد نتواند سه سال پس از اتمام کار ، برقش را تامین کند.

برون سپاری در سازمان جهاد کشاورزی پدر مردم را در آورد

استاندار مازندران با انتقاد از اینکه برون سپاری در سازمان جهاد کشاورزی مشکل‌ساز است، ادامه داد: برون سپاری در این بخش پدر مردم را درآورده است و حتی در این زمینه با وزیر جهاد کشاورزی صحبتی داشته‌ام که این امر را مناسب ندانسته و مخالف اجرای آن بوده است.

وی از رئیس جهاد کشاورزی در این زمینه پاسخ خواست چرا با اجرای برون‌سپاری و طولانی بودن تعیین تکلیف طرح‌ها که حتی وزیر مربوطه این بخش مخالف آن است در مازندران انجام می‌شود.

اسلامی با طرح این سؤال از رئیس جهاد کشاورزی مازندران که چرا شالیکوبی‌ها و مرغداری‌هایی که احداث نشد با قیمت 600 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، گفت: در این زمینه بازرسی استانداری مازندران را مکلف کرد از مرغداری‌ها و شالیکوبی‌ها بازدید کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه